משוך אליך את הכסף

משוך אליך את הכסף

0 Comments


אם אתה חווה קשיים פיננסיים, או אם אתה תמיד מרגיש שאילו רק הרווחת עוד אלף או אלפיים שקלים בחודש, זה היה משנה את התמונה, אז כדאי שתמשיך לקרוא. מדוע האתר הזה נקרא 51 דרכים לעשות כסף, ומדוע צריך כל כך הרבה דרכים? ובכן, אני תמיד דוגל בכך שאדם יפתח לעצמו כמה בארות של הכנסות.  כך לדוגמה, יש לי תיק השקעות שמניב עבורי רווחים, אני מתחיל להתעסק בנדל''ן, ולרכוש נכסים מניבים. מצד שני אני גם ממלא סקרים ומרוויח עוד קצת, ובנוסף לכך, יש לי אתרים ובלוגים שמכניסים כסף. אני בונה לאט אבל בטוח את בארות המזומנים שלי. אני בונה עסק באינטרנט, אני מדבר כאן על עסק אלקטרוני. האינטרנט הביא עמו הזדמנויות עסקיות שלא היו קיימות בעבר, אפשרויות אינסופיות להגיע אל מיליוני אנשים, לפרסם בקלות ובמהירות האור. עסק שזמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה. אם חנות בעולם האמיתי נסגרת בשעה מסוימת, הרי שהעסק באינטרנט לעולם לא סגור. אם אתה מסתמך אך ורק על תלוש המשכורת החודשית שלך, אז לא תגיע רחוק.
משוך את הכסף
עליך להיות יזם, ברגע שתבין את משמעות המילה במלואה ותקבל עליך את התואר הזה של להיות יזם, אתה תראה איך חייך מתחילים להשתנות. אתה מבין, כאשר תראה בעצמך יזם, אתה תתחיל להתייחס לכל דבר באופן שונה. אתה תחפש את ההזדמנויות, אתה תפעל כפי שפועלים יזמים, והכי חשוב אתה תתחיל לחשוב באופן שאנשי עסקים חושבים. אני מציע שתתחיל להקים אתר אינטרנט או לפחות תקים בלוג משלך. אבל זה לא צריך להיות בלוג פרטי כמו יומן אישי שמעלה את המחשבות הפרטיות שלך, אלא בלוג / אתר ממוקד נושא. כזה שעוסק בתחום אחד ספציפי.

עליך להרחיב את השווקים שלך. אם בנית לעצמך אתר או בלוג מצליח בעברית, חשוב מה יקרה אם תכתוב אתר נוסף עם אותם התכנים בשפה האנגלית? אתה תהיה מסוגל להגיע למיליוני אנשים דוברי השפה האנגלית. אבל אתה לא חייב לעצור באנגלית. בישראל יש הרבה מאוד דוברי רוסית. אם אתה דובר השפה הרוסית, או אם יש לך עמיתים שדוברים את השפה, אתה יכול להמיר את התכנים לרוסית, וכך לבנות אתר שפונה לעשרות מיליוני דוברי רוסית. הרווחים שלך ירקיעו לשחקים.

אני תמיד בוחר במילות המפתח הגדולות ביותר. כלומר אני מתמקד בביטויים ומילות המפתח הפופולאריים ביותר, אלה שזוכים להכי הרבה חיפושים, ואפילו שהתחרות עליהם היא גדולה. מדוע אני עושה זאת? מכיוון שאני מסתכל על התמונה הגדולה, ואני רץ למרחקים ארוכים. אתה מבין, אם אתה רוצה ליצור אתר שמייצר הכנסה יפה, אז אתה צריך לכוון גבוה. אתה צריך להבין איזה ביטויים כותבים אנשים בגוגל שמחפשים את המידע שהאתר שלך מציע. כאשר אתה כותב את התכנים באתר שלך תכוון להיקף של 400 עד 500 מילים לכל עמוד תוכן.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אין תגובות:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.