איך לעשות כסף מבניית נכסים

איך לעשות כסף מבניית נכסים

0 Comments
לעשות כסף מנכסים
















אחת השאלות החשובות ביותר שכל איש עסקים צריך לשאול את עצמו היא – כיצד אשיג לקוחות? באיזה אופן אשיג הזמנות למוצר אותו אני משווק? באיזו דרך אשיג הזמנות לעבודות שאני מבצע ולשרותים שאני מציע? אם הוא לא מסוגל להשיב בכנות על השאלה הזאת, אז מוטב שייוותר על החלום להיות עשיר. מדוע העשירים מצליחים להריץ עסקים בהצלחה רבה? מכיוון שהם רכשו את המיומנויות המתאימות לנהל עסקים. אתה מבין, עסק זה לא דבר שמריץ את עצמו, מישהו צריך לעשות זה, ולעשות את זה נכון. עסק הוא נכס, וכאשר אתה בונה עסק, למעשה אתה בונה נכס, ויש לו ערך כמו שיש ערך לנכס ממשי כמו בית. העשירים מקימים עסקים, הופכים אותם לנכסים, מוכרים אותם, ועוברים לבניית העסק הבא. כך הם עושים את זה שוב ושוב, וחוזרים על התהליך הזה. זהו למעשה התהליך שמעשיר אותם. אנחנו רואים את זה בכל יום, אנחנו קוראים על זה בעיתונים ורואים את זה בטלוויזיה. כמה פעמים שמעת שחברה כך וכך נמכרה בכך וכך מיליוני דולרים? ברור שמי שמכר את העסק הזה הפך למיליונר, הפך לאיש עשיר.


לא משנה מהו העסק שאתה רוצה להקים, ולא משנה לאיזה תחום הוא שייך, תמיד תשאל את עצמך, האם זה יכניס כסף, והאם באיזשהו שלב זה יהפוך לנכס שאפשר למכור אותו. יש אנשים המפתחים אתרי אינטרנט, ואחר כך מוכרים אותם בכסף, אז ניתן לומר שפיתוח אתרי אינטרנט הוא דוגמה טובה איך ניתן לבנות עסק שירוויח כסף, ולבסוף יהפוך לנכס שניתן למכור ולהרוויח ממנו עוד יותר כסף. אם אתה בונה ביזנס שלא ניתן למכור אותו בשלב כלשהו, תחשוב שוב אם בכלל כדאי לך להיכנס לזה. הרעיון הוא שכל מי שירכוש את העסק יהיה מסוגל להפעיל אותו בקלות יחסית, מכיוון שאתה כבר ייסדת את המערכת. הרעיון הוא שכבר בשלב תכנון ההקמה אתה חושב על מכירת הביזנס ועשיית רווחים מעסקת המכירה. אם ייצרת מוצר כלשהו ואתה מוכר אותו שוב ושוב, עוד ועוד ממנו, הרי שעלית על דרך המלך, פעלת על פי העקרונות של העשירים. העשירים אינים ממירים את זמנם בכסף, הם מוציאים את עצמם מהמשוואה. אדם שכתב ספר, השקיע בו ארבעה חודשי עבודה, אבל הספר הזה לא מפסיק להימכר עבורו, לאורך שנים ארוכות. הרי שהוא עושה כסף מהמוצר, בשעה שהוא יכול לעשות דברים אחרים לגמרי. כך גם אמן שיצר יצירה. זמר שהקליט דיסק, אשר נמכר לאורך שנים ארוכות, או שאנשים מורידים את השיר באופן דיגיטלי בפורמט של ריגטונים וטרוטונים – עושה כסף, בשעה שהוא כבר יכול לעסוק בכלל בדברים אחרים. המוצר מחולל עבורו את הכסף. מה שהסופר הזה והאמן הזה עשו – הוא מינפו את הזמן שלהם על מנת ליצור סוג של "קופסה שחורה" הקופסה הזאת מחוללת להם כסף. היכולת לבנות ביזנס ולצדו מערכת פשוטה שתפעיל אותו, הוא הסוד להתעשרות. שיטה מעולה למנף מכירות ולהרוויח יותר כסף מכל עסק, היא להפעיל תוכנית שיווקית. שיווק הוא האלף בית של החברות המצליחות ביותר בעולם, והן משקיעות מיליוני דולרים בתחום.


אתה מבין, יש שם בשוק הרבה מאוד משקיעים שמחפשים להשקיע בעסקים גדולים וקטנים, הם מחפשים דילים בכל יום, ומוכנים לרכוש חברות גדולות וקטנות בסכומים משתנים. מדוע האנשים הללו מחפשים את העסקאות הללו? הרי הם לא מטומטמים, למעשה הם יודעים בדיוק מה הם עושים – הם פועלים על פי העקרונות הנכונים לעשות כסף - הם מחפשים עסקים אשר ניתן להפעיל אותם, מבלי התערבות ישירה שלהם, מבלי שהם עצמם יצטרכו בפועל לעבוד, כך שזה יניב להם רווחים לאורך שנים ארוכות, ומבלי להשקיע את זמנם. אם קראת את ספרו של רוברט קיוסאקי, אבא עשיר אבא עני, אז אתה בוודאי יודע שעשירים קונים נכסים, וזה בדיוק מה שהאנשים הללו עושים, הם קונים נכס. ומה אתה חושב שהם יעשו עם העסק שהם קנו ממך? התשובה היא פשוטה, כעבור פרק זמן מסוים, הם יציעו אותו למכירה במחיר הרבה הרבה יותר גבוה מאשר הם שילמו עבורו. הם יציגו אותו כעסק מצליח ומשגשג, וידרשו עבורו הרבה מאוד כסף, ותתפלא – גם יקבלו.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אין תגובות:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.