איך לעשות יותר כסף מכל עסק

איך לעשות יותר כסף מכל עסק

0 Comments
כיצד ניתן לעשות  עוד יותר כסף מכל עסק קיים?
אני לא יודע אם אי פעם אתה מתכוון בימי חייך להיות בעל עסק עצמאי, או לנהל עסק. בכל מקרה לנהל עסק או להיות בעל עסק, זה משהו שמכניס הרבה מאוד כסף להרבה מאוד אנשים בעולם. זה לא משנה איזה עסק אתה מנהל, בין אם זה סופרמרקט, או תחנת דלק, בין אם זאת מספרה שכונתית או חנות בגדים – אני רוצה לתת לך טיפ שתמיד יעזור לעסק שלך להרוויח יותר ולהשיג תוצאות טובות יותר. עד כמה שזה יכול במבט ראשון להיראות לך אולי מעט מוזר, אבל אחד הדברים החשובים ביותר בעסק שלך מבחינת הלקוח, זה הסדר והנקיון. אנשים אוהבים מקומות מסודרים, ונקיים. מקום כזה משרה לא רק אווירה טובה, אלא גם מראה ללקוח שמדובר בעסק רציני. מי מאיתנו לא נהנה להיכנס למקום נאה נקי ומסודר? הטייקונים הגדולים של הכלכלה הבינו את הזה. האם ראית פעם קניון מצליח מלוכלך? האם נכנסת לחנות צעצועים גדולה ומצליחה שהיא לא מסודרת ומלוכלכת? אם אתה מנהל תחנת דלק או מסעדה, תדאג שלא רק התחום של המסעדה ותחנת הדלק יהיו נקיים, אלא שגם השירותים יהיו, מבריקים נקיים ומסודרים. כל כך מסודרים שזה יהיה נעים להיכנס אליהם. נכון, זה הכל מתחיל מהסדר והנקיון. לכן זה לא יזיק אם תהיה פריק של נקיון. נקיון זה אומר בריאות, זה אומר סדר וזה אומר ללקוח שזה המקום שבו הוא רוצה להוציא את כספו.


אם אתה רוצה לעשות יותר כסף, אם אתה רוצה להכפיל את הרווחים של העסק שלך, או אם אתה אפילו שכיר ואתה רוצה להרוויח יותר ממה שאתה כיום מרוויח, כדאי שתקרא את השורות הבאות. המילה שירות עולה כיום בכל מיני קונוטציות. חברות רבות שיפרו את מתן השירות. שאל את הוריך כיצד התנהלה לפני 20 שנה קופ''ח, ומה לגבי השירות במשרד הפנים לפני עשרים שנה? אפילו אם אתה שכיר ואינך עצמאי ואינך מתכוון לעולם להיות עצמאי, או להיות בעל עסקים או איש עסקים, הרי שעליך להבין שאנו חיים בעידן השירות, ואתה עצמך גם כן נותן שירות. בתור שכיר אתה יכול להגדיל את השכר שלך באופן משמעותי אם תהיה מודע לנושא השירותיות. זה לא משנה מה התפקיד שלך, בין אם תרצה או לא הרי שאתה נותן שירות. למי? תחשוב עם איזה אנשים אתה בא במגע ביומיום במהלך עבודתך, מול מי אתה מתנהל? מי שולח לך אימיילים עם בקשות? מי מתקשר אליך ומבקש משהו, אלה הם הלקוחות שלך, אפילו שמדובר בעובדים אחרים באותה החברה שבה אתה עובד.

אבל רק לומר את המילה שירות זה לא מספיק, מה עושים על מנת לתת את אותו שירות שיקדם אותך, ויגדיל עבורך את המשכורת? לעולם אל תחסוך במילה הזאת, תשמש בה באופן תדיר, המילה היא מילה שכל תינוק מכיר, אבל אנחנו כל כך חסכנים וקמצנים בשימוש המילה הזאת, המילה הזאת היא : תודה רבה! אפשר לומר את זה בכל מיני צורות, תודה רבה, או אני מודה לך מאוד. שים לב שחברות רבות מלמדות את העובדים שלהן, לאחר שהם קיבלו את הכסף והתבצעה רכישה לומר, תודה רבה שקנית אצלנו. כל אדם זקוק להערכה, למילה טובה, ואם אתה תהיה זה שאומר לאותו אדם את המילה הטובה, ייתכן שאפילו עשית לו את היום. האדם הזה יזכור אותך לטובה. אז איך זה משפיע לגביך? בחברות גדולות רבות בוחרים עובדים מצטיינים ומתגמלים אותם בבונוסים יפים. פעמים רבות נשלח אימייל לכל העובדים בחברה והם מתבקשים להמליץ על עובד שלדעתם הוא עובד מצטיין. אם נתת לאנשים בחברה שלך שירות מעולה שבמעולה, היית תמיד אדיב, תמיד עוזר, תמיד הולך לקראתם, הרי שברגע האמת הם לא ישכחו אותך.


תהיה קשוב, אל תחסוך בחיוכים, תהיה אדם חם, אדם נמרץ, נלהב. זה סוג האנשים שמתקדמים בכל מקום שאליו הם מגיעים.




אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.