לעשות כסף מהאוצר הסודי

לעשות כסף מהאוצר הסודי

0 Comments
להרוויח


 לעשות כסף מלעשות סדר בבית
איך לעשות כסף מלעשות סדר בבית? מתי בפעם האחרונה עשית סדר בבית? ישנם סיפורים אמיתיים על אנשים שמצאו בבוידעם דברים יקרי ערך, החל מציורים ששווים מיליונים וכלה  באוצר של מטילי זהב. אבל אל תדאג גם אם אין לך בבוידעם את האוצרות הבלומים הללו, עדיין אתה יכול לעשות כסף מהפעולה הפשוטה של סדר בבית. רוב האנשים ממתינים עד לחג הפסח כדי לעשות סדר בחפצים שלהם. וכאשר הם עושים סדר פתאום הם מבינים שלעולם לא ישתמשו יותר בטלוויזיה 25 אינטש המאוחסנת בחדר צדדי, מכיוון שיש להם עכשיו פלסמה חדשה, וההליכון, שבשעתו שילמו עליו המון כסף, מזמן כבר הפך לקולב לייבוש מגבות. ומה לגבי הספרים המעלים אבק על המדף, שאיש אינו מזכה אותם במבט חטוף? מן הסתם לעולם לא יהיה להם זמן לקרוא בהם שוב.

לכל אחד יש בבית מוצרים שונים שהוא יודע שלעולם כבר לא ישתמש בהם. מדובר במכשירים חשמליים, ספרים, רהיטים, בגדים, כלי נגינה ועוד. כל אלה עשויים להוות עבורכם הכנסה נוספת בלתי מבוטלת. בהחלט! אפשר לעשות כסף ממכירת המוצרים המיותרים בביתכם. ישנם הרבה מאוד אנשים שמעוניינים במוצרים הללו וישמחו לשלם חצי מחיר או 30% ממחיר המוצרים בחנות. מדוע שלא תעשו הכנסה נוספת בתמורה למוצרים הללו, הרי בשעתו כשרכשתם אותם שילמתם תמורתם ממיטב כספכם.מעבר לתמורה הכספית, אתם בדרך מרוויחים דבר נוסף, בית נקי מסודר ומאורגן. כאשר אתם עושים סדר בארונות הבגדים ומוציאים החוצה בגדים ואביזרי לבוש שאתם יודעים שלעולם כבר לא תלבשו, אז בעצם אתם מפנים לעצמכם יותר מקום בארונות הבגדים. כאשר אתם מוכרים את ההליכון, את הסלון הישן ואת הטלוויזיה הישנה שזרוקים בחדר, אז אתם מפנים לכם יותר מקום בבית. בעצם אפשר לומר שאתם מגדילים את הנפח של הבית. ובית, ככל שהוא גדול יותר, כך גם ערכו גדל.


איך תדעו מה למכור, ומה להשאיר בבית?
אני מציע את הטכניקה הבאה:
עשו סדר בבית, ואם יש לכם גם חצר, אז עשו סדר גם בבית וגם בחצר. רכזו במקום אחד את כל הדברים המיותרים שלא השתמשתם בהם בחצי שנה האחרונה. אני קורא לזה "מבחן החצי שנה". כל מוצר/ מכשיר חשמלי/ בגד/ רהיט וכ''ו, שלא היה בשימוש יותר מחצי שנה נכנס לקטיגוריה הזאת. לאחר שריכזתם את כל הדברים שלא השתמשתם בהם יותר מחצי שנה, עברו על כל מוצר ומוצר ושאלו את עצמכם: האם אני מתכוון להשתמש בזה בחודש הקרוב? אם התשובה שלילית, העבירו את המוצר אל קטיגוריית "למכור." אם התשובה חיובית ואתם חושבים שבחודש הקרוב תשתמשו במוצר, שימו אותו בהמתנה. בעוד חודש תחזרו אל המוצרים הללו. אם כעבור חודש גיליתם שעדיין לא השתמשתם בהם, העבירו אותם לקטיגוריית - "למכור".

דבר נוסף, כאשר אתם עושים סדר ומקבלים החלטה מה למכור ומה להשאיר בבית, תפעלו אך ורק מהראש ולא מהרגש. תפעלו מתוך הגיון נקי ואל תערבו רגשות. כן אני יודע ששילמתם הרבה מאוד כסף עבור ההליכון, אבל כבר יותר משנה שלא נגעתם בו.  תהיו כנים עם עצמכם. האם לא מוטב לקבל עבורו תמורה כלשהי, וגם לפנות לכם יותר מקום בבית? אל תתנו לרגש להנחות אתכם בהחלטות הללו. חשבו על כך שאם אי פעם תהיו מעוניינים לעבוד מהבית, הרי שתתפנה לכם עכשיו סביבת עבודה העשויה להוות משרד ומתאימה היטב לעבודה מהבית.

הדרך הקלה והזולה ביותר היא לפרסם את המוצר באתר יד 2.  הפרסום הוא חינם, כך שאינכם נדרשים להשקיע דבר, מלבד כמה דקות של ניסוח המודעה באתר. כדאי גם לצלם תמונה פשוטה של המוצר, מכיוון שמוצרים עם תמונות זוכים להרבה יותר יחס מלקוחות פוטנציאליים.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.