טריק קטן למשיכת לקוחות לעסק שלך [קל לביצוע]

טריק קטן למשיכת לקוחות לעסק שלך [קל לביצוע]

0 Comments
היום אני רוצה ללמד אותך דבר אחד בלבד. טריק אחד קטן שימשוך עוד לקוחות לעסק שלך.

אין בעל עסק שלא היה רוצה להביא יותר קונים למוצרים שלו. אין בלוגר או בעל אתר שלא היה רוצה יותר זוגות עיניים שיקראו את התכנים שלו.


אלא שבדרך כלל זה עולה כסף. בין אם זוהי מודעה בגוגל, בפייסבוק או ביוטיוב, הרי שנחוצה השקעה. לכל קליק יש מחיר, כל חשיפה עולה לך כסף, כל ביקור של כל גולש, גורע סכום מחשבון הבנק שלך

האם אני נגד פרסום באופן גורף? לא. יש לזה מקום. בתנאי שעושים את זה נכון.

מצד שני נמאס לי לראות אנשים ששורפים את הכסף שלהם על מודעות יקרות שגוררות אותם לתחתית, עד שהם טובעים במצולות הביזנס, ולא רוצים לשוב לשם לעולם.


וזה חבל.

כי הביזנס עשוי להיות עבורך עולם נפלא שמלא בכל טוב.

מהו הדבר הראשון שכל עסק צריך לעשות כדי להצליח ולהרוויח?

הנה התשובה:

למשוך יותר לקוחות.
לא משנה עד כמה העסק מעולה, ללא לקוחות, זה לא עובד.

והנה השיטה.

בדוק את הסטטיסטיקה של האתר או הבלוג שלך.  מצא את 5 המאמרים שזכו למרב הצפיות. וכעת  צור תוכן באותו נושא. הרחב, כתוב על זה מזווית אחרת, פרט יותר.

איך בודקים את הסטטיסטיקה? זה קל, ומיד אראה לך. אבל בוא נמשיך.

אתה מבין, כאשר יש לך בלוג זמן מה, אתה מחזיק בידך מידע בעל ערך, זהו אוצר בלום.

מתוך התבוננות ובדיקה מהם הפוסטים הפופולריים ביותר בבלוג שלי, התבהר לי במה אני צריך להתמקד. פתאום היה ברור לי כמו כדור בדולח צלול, על מה אני צריך לכתוב יותר [ועל מה פחות]

תחשוב על זה לרגע.

אחרי הכול הסיבה שהגולשים הללו הגיעו לבלוג שלך היא בגלל התוכן הספציפי הזה. אז למה לא לתת להם עוד מזה?

גש לבלוג שלך עכשיו ובדוק את הסטטיסטיקות. אם אתה משתמש בבלוגר, זה קל.

בחלון הראשי של הבלוג מצד ימין מופיע תפריט
הקלק על נתונים סטטיסטיים


הקלק על רשומות



בחלק השמאלי של המסך יופיעו בפניך הפוסטים שזכו למרב הצפיות. סנן לפי שבוע, חודש או כל הזמן.

אם אתה משתמש בפלטפורמה אחרת למשל וורדפס, עשה שימוש ב 
Google search console

אני אוהב לספק מעבר למה שאני מבטיח. אז הנה עוד טיפ חשוב שיעזור לך בשיווק שלך באינטרנט.

הוסף תמונות שלך לתכנים שאתה מפרסם. למה זה חשוב להוסיף תמונות שלך?

כי אנשים קונים מאנשים שהם בוטחים בהם. אם לאנשים אין אפילו מושג איך אתה נראה, לא סביר שהם ירכשו ממך קורס, ספר או תוכנית הדרכה כלשהי. על מנת לבטוח במישהו צריך קודם להכיר אותו. אנשים רוצים לראות את הפנים שמאחורי המילים. אל תסתתר מאחורי מוצרי האינפורמציה שלך.

מה אני רוצה שתעשה עכשיו?

גש לאתר או לבלוג שלך ובדוק את הסטטיסטיקה. פתח קובץ וורד וציין מהם 5 הפוסטים שקיבלו את מספר הצפיות הגדול ביותר. 

כנגד כל פוסט כתוב פוסט חדש בנושא דומה. 
חשוב איך אתה יכול לדבר על זה מזווית אחרת. תיווכח שהפעולה הזאת תמשוך עבורך תנועה ערה ונמרצת של גולשים, ובשורה התחתונה זה יביא לך יותר גולשים, יותר לידים ויותר הכנסות.

רוצה ללמוד עוד שיטות וטקטיקות כתיבה שיצמיחו לך את העסק?

הורד את הספר הדיגיטלי:

"13 מפתחות הזהב של הכותבים המקצוענים"

מפתחות הזהב של הכותבים המקצוענים


הנה הקישור שייקח אותך פנימה:


יוסי נפקר
Yossi Nafkar



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אין תגובות:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.