לעשות כסף והרבה כסף מהבלוג שלך

לעשות כסף והרבה כסף מהבלוג שלך

0 Comments
זה כיף לכתוב בלוג ולהרוויח ממנו כסף. אני עושה את זה כבר שנים, ונהנה מהכנסה נוספת של אלפי שקלים. למה זה כזה מגניב? מכיוון שזה דבר מהנה לכתוב וליצור תכנים, ואם על הדרך זה מכניס לך כסף לחשבון הבנק, אז למה לא. האם כל אחד יכול לעשות את זה? אני מאמין שכן. כמובן שצריך לדעת כיצד לעשות את זה. לדעת את כל הסודות וטריקים שיהפכו את הבלוג שלך לרווחי, כזה ששווה לך להשקיע בו את זמנך.

הדרך הקלה ביותר להרוויח באינטרנט
בלוג זה עסק קטן, ואם אתה מפתח את זה עוד ועוד, זה בהחלט יכול להפוך לאימפריית בלוגים, לעסק גדול. אם אתה אדם שנהנה לכתוב תוכן בנושא ספציפי, קח את הכתיבה שלך צעד גדול קדימה, פתח בלוג ותתחיל לכתוב תכנים. בלוג עשוי להתאים למתחילים ולאנשים צעירים, אבל גם עבור כל מי שאין לו כסף התחלתי להשקיע בעסק כלשהו. אפשר להתחיל בעשיית כסף מבלוגים ללא השקעה של שקל אחד. בעיני זוהי הדרך הקלה ביותר לעשות כסף באינטרנט. אתה לא צריך להתעסק עם הצד השיווקי, אתה לא זקוק לרשימות תפוצה ולא לתוכנת דיוור כלשהי. אתה לא זקוק לעמודי נחיתה, ולא נדרש לכתוב ספרים אלקטרוניים כדי לתת אותם חינם. אתה לא זקוק ללידים ולא צריך למכור שום דבר על מנת לייצר הכנסות. אתה לא מתעסק עם סליקה, פייפאל וכרטיסי אשראי. זה רק הבלוג שלך והפרסומות של גוגל.

הרשמה חד פעמית לגוגל אדסנס, אתה מציב פרסומות, וכל מה שנותר לך לעשות הוא להעלות תכנים חדשים מדי פעם, ולקדם את הבלוג שלך. כאשר אתה מציב מודעות פרסום ניתן להגדיר את זה באופן כזה שהמודעות יופיעו אוטומטית בכל תוכן חדש, כך שאינך נדרש בכל פעם להוסיף אותן, זה קורה אוטומטית, לאחר שביצעת את זה פעם אחת.

עשה כסף מהפצת תוכן
אם אתה אדם שמגיע מגישה של איש עסקים ולא מעניין אותך הצד היצירתי של הכתיבה, אתה יכול להיות מפיץ תוכן. מה ההבדל בין אדם שכותב את התוכן בעצמו לבין מפיץ תוכן? כסף מתקבל כתוצאה מפרסום תכנים, זה לא משנה מי כתב את התוכן, אם עשית את זה בעצמך, או ששילמת למישהו שיעשה את זה עבורך. כל עוד יש לך זכויות על התוכן עצמו, מותר לך ואתה רשאי ליהנות מהרווחים וההכנסות שהוא מייצר. יש אנשים שמחזיקים צוות גדול של אנשים שכותב עבורם תכנים מוזמנים. הם מקימים בכל חודש בין 10 ל 20 בלוגים חדשים, ומפרסמים טונות של תכנים. הם מפתחים את הבלוגים הללו, מוסיפים להם מדי יום עוד ועוד תכנים, מגדילים אותם והופכים אותם לאימפריה של ממש.

קדם את הבלוג

ככל שהתכנים בבלוג שלך יתעצמו אתה תראה שיותר ויותר גולשים מגיעים מתוך מנוע החיפוש. יחד עם זאת עליך לבצע פעילויות פרטניות כדי לעזור לבלוג שלך להגיע ליותר אנשים. אחת הדרכים לקדם את הבלוג שלך הוא להציב לחצן גוגל פלוס, ולאפשר לגולשים לשתף את המאמר שלך עם חברים ברשת החברתית. הלחצן הזה גם מאפשר לגולשים שבעי רצון להצביע עבור התוכן שלך.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.