איך לבנות רשימת תפוצה ולעשות כסף

איך לבנות רשימת תפוצה ולעשות כסף

0 Comments


הרבה  מאוד אנשים שמעו על כך שהכסף ברשימה, והם מבינים שהם צריכים להתחיל ולבנות את הרשימה שלהם, כדי לעשות כסף, אך אין להם מושג איך עושים את זה וממה להתחיל. הסיבה שרבים אינם מנסים אפילו להיכנס לזה (וחבל), היא שהדבר כרוך בכמה וכמה מרכיבים. זה כמו לאפות עוגה, תחילה עלינו להכין רשימת מצרכים, ולהכין אותם מבעוד מועד. לאחר שכבר יש לנו את כל המצרכים, אנו מכינים את העוגה לפי המתכון. אבל תחשוב לרגע אם חסר לנו אפילו מרכיב אחד, אז העוגה לא תצא כמו שצריך. אני מקווה שכבר השתכנעת כבר שעליך לבנות רשימת תפוצה על מנת לעשות כסף באינטרנט. למעשה זוהי השיטה שעשויה לעשות עבורך כסף יותר מכל שיטה אחרת. אז איך בונים רשימת תפוצה?
 
לעשות כסף - רשימת תפוצה
הנה המרכיבים הנחוצים לשם הקמת רשימת תפוצה שעושה כסף:
עמוד הרשמה – זה הוא עמוד אינטרנט הכולל אפשרות של מילוי שם ואימייל, והצטרפות לרשימת התפוצה שלך.
עמוד תודה –   מייד לאחר ההרשמה הגולש מופנה לעמוד אינטרנט שמודה לו על כך שנרשם לרשימת התפוצה שלך, ומודיע לו שהספר האלקטרוני יגיע לתיבת האימייל שלו בדקות הקרובות. בינתיים מוצע לו לרכוש במבצע מוצר מידע כלשהו.
חשבון אוטוריספונדר   חשבון הדיוור עושה עבורך את כל העבודה של רישום המשתמש החדש, ומוסיף אותו אוטומטית לרשימה שלך. בנוסף לכך, חשבון הדיוור שולח מסרים מתוזמנים כפי שקבעת מראש.
ספר אלקטרוני-  נחוץ ספר אלקטרוני מקורי שכתבת או שיש לך זכות הפצה עליו – מדוע אתה זקוק לספר כזה? כדי לגרום ליותר גולשים להירשם לרשימת התפוצה שלך. אני בטוח שיצא לך פה ושם להגיע לעמוד שבו התבקשת למלא את שמך ואת כתובת המייל שלך, ובתמורה הציעו לך להוריד ספר אלקטרוני חינם בנושא מסוים. אם כתיבת ספר כזה נראה לך משהו שגדול עליך, או שזה יותר מדי עבודה, אתה יכול לרכוש זכויות על ספר קיים, או להוריד חינם ספר שמחברו התיר להפיצו חינם, כל עוד לא נערך בו שינוי.
סדרת אימיילים – בהמשך לספר האלקטרוני, עליך לכתוב או לבקש איש מקצוע שיכתוב עבורך, סדרת אימיילים, אשר יופצו עבור כל מי שנרשם לרשימת התפוצה שלך. אני ממליץ להכין מראש סדרה של 12 מסרים כאלה, ולעדכן בהמשך עוד ועוד מסרים. הרעיון הוא שהאימיילים הללו יופצו באופן אוטומטי לרשימה שלך. המסרים צריכים להיות אינפורמטיביים ובעלי ערך עבור הקוראים.

אז אם נסכם את הדברים אתה בעצם זקוק לאתר אינטרנט עם 2 עמודים: עמוד הרשמה, ועמוד תודה
חשבון אוטוריספונדר
ספר אלקטרוני
סדרת אימיילים
אז איך כל המערכת הזאת עובדת?
א.      אנו מפנים גולשים אל עמוד ההרשמה שלנו באמצעות בלוגים שאנו מקימים, מאמרים שאנו מפרסמים ברשת האינטרנט, סרטוני וידאו שאנו מעלים ליוטיוב, מודעות פרסום בגוגל ובפייסבוק, ועוד ועוד דרכים.
ב.      הגולש מגיע אל עמוד ההרשמה, ממלא פרטים, אימייל ושם, ומקליק על לחצן ההרשמה.
ג.       חשבון הדיוור שלנו, מכניס את פרטי הגולש, למאגר רשימת התפוצה שלנו, באופן אוטומטי, ושולח לו את המסר הראשון, שכולל בתוכו את הלינק להורדת הספר האלקטרוני. הגולש מוריד את הספר.
ד.      חשבון האוריספונדר שלנו נכנס לפעולה ושולח לגולש באופן אוטומטי מסרים מתוזמנים כפי שקבענו מראש.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.