הדרך הבטוחה להרוויח כסף מהבלוג שלך

הדרך הבטוחה להרוויח כסף מהבלוג שלך

0 Comments
-->


רבים שואלים אותי האם ישנה דרך בטוחה להרוויח כסף מהבלוג, ואם כן, מהי הדרך? מהי אותה נוסחה סודית שבאמצעותה ניתן לעשות כסף מהכתיבה. אני מאוד אוהב לייצר הכנסות מכתיבה, מכיוון שמדובר בפעילות מאוד מהנה מבחינתי. אני נהנה לכתוב, כך שזה ממש לאסוף את הכסף בשעה שאני נהנה. 
להרוויח כסף מהבלוג

בשעה שיש לא מעט דברים שצריך לעשות על מנת להבטיח שזה יקרה, הרי שישנו פקטור אחד משמעותי. אני לא מדבר כאן על בחירת נישה פופולארית  ולא אודות בחירת מוצרים לקידום. הבלוגרים המצליחים, אלה שעושים את הכסף עושים שימוש בטכניקה הזאת, בין אם במודע ובין אם שלא במודע, אבל בהחלט זה ניכר בכל עבודה שלהם, בכל מאמר שהם כותבים ובכל תוכן שהם מעלים לאוויר. התשובה שאני נותן היא – חשיבה שיווקית. אם אתה רוצה להרוויח מהבלוג שלך אתה צריך לחשוב באופן שיווקי, אתה צריך לתכנן את הכתיבה שלך באופן כזה, ולהיות מודע לכל התהליך.
כל טקסט וכל תוכן שאתה מפרסם באינטרנט צריך להיות מעוצב באופן כזה שהמסר יעבור היטב. אבל קודם כל עליך לחשוב מהו המסר. מה בעצם אתה רוצה לומר במאמר הזה שאתה מפרסם? אתה צריך להיות מפוקס וממוקד. תחשוב במונחים של להיט רדיו. כן, טקסט מנצח הוא טקסט המעוצב כפי שלהיט רדיו מעוצב. עוצמתי, מהנה, מרגש, ומותיר רושם עז כאשר מסיימים להאזין לו. תמיד שאל את עצמך איזו בעיה או קושי יש לקורא, ואיך אני יכול לפתור לו אותה בעזרת המאמר שלי. לא תמיד הפתרון צריך להיות מיידי. ייתכן שיהיו מאמרים שיסבירו תאוריה של פתרון הבעיה, אבל ימליצו על רכישת ספר מלא להשלמת המידע.
יהיו  מקרים שבהם הפתרון יהיה חלקי, כלומר התוכן שתספק יאפשר לקורא למזער את הבעיה, או להקטין את הקושי, ולא לפתור אותה לחלוטין. יחד עם זאת עדיין אתה נותן ערך אמיתי לקורא. לדוגמה, בלוג שעוסק בעשיית כסף, עשוי לספק פתרונות ליצירת הכנסה נוספת מצד אחד, אבל גם להקטנת הוצאות מצד שני. הבלוג גם עשוי לספק מידע חם בנושא של חסכונות והשקעת הכסף.
בדוק מה המתחרים שלך עושים ועשה יותר. כמה פעמים בשבוע המתחרים שלך מפרסמים רשומות חדשות? אם הם מפרסמים פעם בשבוע, פרסם פעמיים בשבוע. אם הם מפרסמים פעמיים בשבוע, פרסם שלוש פעמים בשבוע. תמיד תדאג לעשות יותר. קרא את התכנים של המתחרים שלך ועשה מאמץ להוציא תחת ידך מאמרים איכותיים יותר עם פתרונות טובים יותר. הרחב יותר בנושא, תן דוגמאות, תראה לקורא איך לבצע את הדברים בצורה קלה יותר. כל זה יעניק לך יתרון משמעותי על המתחרים.
השיטה הבאה מושאלת מתוך עולם הסטארט אפ. החברה כותבת סקירה קצרה אודות מה שהיא מייצגת. עשה אותו הדבר, כתוב סקירה קצרה אודות הבלוג שלך. הסקירה הזאת צריכה לכלול לא יותר מ 100 מילים, ולסכם בקצרה מהי המהות של הבלוג שלך. אם מישהו שואל אותך על מה הבלוג שלך, אתה צריך לתאר בקצרה ובאופן מדויק על מה מדובר.כאשר אתה מגדיר לעצמך את זה במילים, כתיבת התכנים לבלוג שלך תהיה ממוקדת  ומפוקסת היטב. אתה לא תתפזר.
עד כמה אתה טוב בניסוח ובדקדוק? אני מציע שתשכור עורך מקצועי, מישהו שיכול לתקן שגיאות. לא רק שגיאות כתיב, אלא גם שגיאות דקדוק, ניקוד ופיסוק. מישהו שיכול לשפר את הניסוח. כאשר אתה מפרסם טקסטים איכותיים ברמת גימור גבוהה, אתה בעצם בונה לך משאב אמיתי, נכס וירטואלי בעל ערך. כתיבה היא מיומנות וזה משהו שאתה בהחלט יכול לשפר ללא הרף, יחד עם זאת מדובר בתהליך אינסופי. זה לא משנה עד כמה טוב אתה כותב תמיד ישנו מקום לשיפור.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.