לעשות כסף מעסק עונתי

לעשות כסף מעסק עונתי

0 Comments
איך אפשר לעשות כסף מעסק עונתי? ישנם עסקים עונתיים, אשר משגשגים ומכניסים הרבה מאוד כסף, אך בתקופה מסוימת בשנה. עסקים כאלה יכולים להיות מאוד ריווחיים, אך אינם יכולים לפעול כל השנה. דוגמה טובה לעסק שכזה הוא קייטנות. אם אתה בוחר להפעיל קייטנה לילדים, הרי שאתה פועל בעיקר בתקופת החופש הגדול. בתקופות אחרות בימות השנה, וכאשר הילדים בבית הספר כמובן שאין ביקוש לקייטנות. היתרון בעסק עונתי הוא שבאותה תקופה חמה יש ביקוש אדיר לשרות. בזמנים של יום האהבה, ראש השנה ופסח, יש ביקוש רב לפרחים. בני נוער ואנשים שיש להם זמן פנוי משמשים כשליחים המביאים את משלוחי הפרחים, ועושים הרבה מאוד כסף בתקופות אלה. עבודה זמנית נוספת אפשרית היא השגחה בבחינות בגרות. מדובר בעבודה קלה ונוחה, אך היא קיימת אך ורק בתקופת בחינות הבגרות, ולא כל השנה.

לעשות כסף מעסק
הנה שיטה שיווקית מעולה שבה נוקטים יזמים מצליחים המפעילים קייטנות. הם אוספים מהילדים המשתתפים בקייטנות את האימיילים שלהם, וכאשר מתקרבת עונה חדשה לפתיחת קייטנה הם פשוט שולחים אימייל לכולם. הדבר מביא להרשמה של לקוחות רבים כמעט ללא מאמץ. עסק של קייטנה מעסיק מדריכים, תלמידי תיכון, כך שהעלויות של השכר, אינן גבוהות, מכיוון שבני נוער מקבלים משכורות נמוכות מאנשים בוגרים.


דוגמה נוספת לעשות כסף מעסק עונתי היא עסק לאגרות ברכה. אף על פי שקיים ביקוש מסוים לכרטיסי ברכה בכל ימות השנה, הרי שהביקוש המסיבי והמכירות האינטנסיביות ביותר הן בתקופת החגים, ובעיקר בראש השנה. ראש השנה הוא תקופה חמה מאוד ככל הנוגע לאגרות ברכה. אנשים מוכשרים בתחום הכתיבה, היצירה והאיור יכולים לעצב סט מקורי משלהם הכולל כרטיסי ברכה לראש השנה, ואגרות ברכה לימי הולדת. אנשים אוהבים לקבל אגרות ברכה, נהנים להתבונן ולקרוא בהן. אם אתה בעל כישורים מתאימים אתה יכול לעשות כסף מכרטיסי ברכה. מעבר לכך, כל עסק רציני יודע שאחת משיטות השיווק הטובות ביותר היא באמצעות שמירת קשר עם הלקוח. ודרך נהדרת לעשות זאת היא באמצעות שיגור אגרת ברכה ללקוח בתקופת החגים.



למי מתאים להפעיל עסק עונתי? ראשית, ליזמים חרוצים אשר מקיימים פעילות ערה וענפה בתחומים שונים, ורוצים להגדיל את ההכנסות שלהם בתקופה ספציפית בשנה. כאשר אתה מייעד את הזמן הפנוי שלך לחיפוש הזדמנויות ליצירת הכנסה יציבה, הידע והניסיון שנצבר שווה הרבה מאוד כסף.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אין תגובות:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.