כך תעשה כסף מהבלוג שלך

כך תעשה כסף מהבלוג שלך

0 Comments

אם אתה רוצה לעשות כסף מהבלוג שלך, כדאי שתבחר נושא שמעניין קהל רחב של אנשים. לספר בבלוג מה אכלת לארוחת בוקר, זה לא יעשה לך כסף, אלא אם כן אתה סלב. איפה לכתוב? קיימים הרבה אופציות כיום למי שמעוניין להקים בלוג, ואף להרוויח ממנו כסף. מייד נסקור כאן כמה פלטפורמות טובות, ואני אומר על מה אני ממליץ, ומדוע. מה שאני רוצה לומר לך כאן הוא שאם אתה כותב בבלוג על נושא מסוים, תעביר מידע, תעביר אינפורמציה. אם יש מאמרים שאני לא אוהב לקרוא, זה סוג המאמרים הללו שיש להם כותרת שמבטיחה ללמד איך לעשות משהו, וכשאתה נכנס למאמר עצמו, ומתחיל לקרוא, כל מה שהם כותבים לך שם זה משהו בנוסח: יש הרבה מאוד אתרים שמסבירים איך לעשות את זה. לדוגמה, אם תחפש את המונח איך לעשות דיאטה, ותגיע לאתר שבו יאמרו לך שיש ברשת הרבה אתרים שמסבירים איך לעשות דיאטה מוצלחת, אז בוודאי תשאל את עצמך, אם כך מה אני עושה באתר הזה, אני אלך אל אותם "הרבה אתרים" שמסבירים איך לעשות את זה. לכן, כאשר אתה כותב, תעביר מידע בעל ערך, ותסביר איך באמת לעשות את זה.


האם אתה צריך דומיין משלך כדי להצליח ולעשות כסף מהבלוג שלך? ממש לא חובה! ואני אומר את זה מתוך ניסיון אישי. אם אתה מתעקש על דומיין משלך, אז כדאי שתירשם כבר בשלב מוקדם. יש יתרון מסוים בדומיין משלך, מכיוון שאתה יכול לרכוש כתובת שקל לזכור, וכך גם הבלוג יעשה רושם מקצועי יותר. יחד עם זאת, הרוב המכריע של האנשים כיום כלל לא מקליד כתובות, אלא מבצע חיפוש בגוגל, ועל סמך זה מגיע לאתר. מעטים בכלל מתעניינים מהי כתובת ה URL של האתר בו הם גולשים.


בעוד שישנן פלטפורמות שונות לבלוג כמו וורדפס, ישראבלוג והבלוגיה של תפוז, אני באופן אישי מאוד אוהב את הפלטפורמה של בלוגר. בלוגר היא פלטפורמה לכתיבת בלוגים מבית היוצר של גוגל. היתרון הגדול הוא שהאפשרות לפרסומות גוגל אדסנס מובנות בתוך המערכת, וזה קל מאוד להוסיף פרסומות, לאחר שאתה נרשם לתוכנית של גוגל. אתה יכול לכתוב וליהנות מהכתיבה, ובדרך גם להרוויח קצת כסף. מה רע?

היתרונות בבלוגים שהם חינמיים. אתה לא נדרש לשלם בעבור אכסון הבלוג, אתה לא משלם בעבור הדומיין. אתה מתחיל להקים את הבלוג שלך, מבלי להשקיע אף לא אגורה אחת. יתרון נוסף, אתה לא צריך להיות טכני, אין צורך להבין בהקמת אתרים, הכל מובנה במערכת פשוט וקל לביצוע. אני לא אומר שאין צורך בידע, אבל אין צורך בידע טכני. ועוד יתרון, זה מהיר. אתה יכול להחליט ברגע זה להקים בלוג, ותוך דקות אחדות יש לך בלוג באוויר שזמין לגישה ולקריאה, לכל אדם ברחבי היקום. אני חושב שיש הרבה מה ללמוד על בלוגים, וקצרה היריעה מכדי לכלול הכול במאמר אחד. באחד הימים אכתוב ספר מתנה לגולשים באתר שלי, שמלמד את התהליך כולו לפרטי פרטים.

כתוב פשוט ברור ומובן, תוסיף תמונות כדי להמחיש את המסר. שים לב שאסור לך לקחת סתם תמונות מהרשת, אלא אך ורק מאתרים המאפשרים שימוש חופשי בתמונות, או לעשות שימוש בתמונות שאתה עצמך צילמת. והכי חשוב כתוב ותיהנה מהתהליך, אם אתה לא נהנה מהכתיבה עצמה, וזאת מטלה קשה עבורך, אז מה הטעם בכל זה?


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.