שיטה מעולה ליצור הכנסה נוספת מהבלוג שלך

שיטה מעולה ליצור הכנסה נוספת מהבלוג שלך

0 Comments
-->

זוהי שיטה נוספת לייצר הכנסה נוספת, ולהרוויח מזומנים מהבלוג שלך! 
ישנם מפרסמים שמחפשים בלוגרים כמוך ומעוניינים שתכתוב בבלוג שלך אודות המוצרים והשירותים שלהם, אודות אתרי האינטרנט שלהם, ועל כתבי העט שלהם. הם מעוניינים בחשיפה ובאזז. בתמורה לכל משימה, או לכל פוסט בבלוג שלך אתה מקבל תשלום כספי. השיטה פשוטה אתה פותח בלוג חינם בבלוגר או וורדפרס או בשירות בלוגים אחר. על מנת למצוא פורמטים לפתיחת בלוגים בחינם אתה יכול גם לבצע חיפוש פשוט בגוגל לביטוי -   Free blog   - ולקבל שירותי בלוגים ללא תשלום.



השלב השני הוא להירשם לאתר

http://www.blogsvertise.com


כך אתה יוצר מזומנים נוספים: זה האתר שאיתו אתה תעבוד וממנו תקבל את המשימות. האתר יעביר לך את התשלומים המגיעים לך בתמורה לחשיפה שאתה מעניק ללקוחות שלו בבלוגים שלך. בתיבת הדואר האלקטרוני שלך יתקבלו משימות חדשות על מי ומה לכתוב בבלוג שלך, ולקשר לינק אל האתר אודותיו אתה מדבר או מתייחס בבלוג שלך. בשלב זה אתה אולי חושש שתיאלץ במקרים מסויימים לכתוב בניגוד למצפון שלך, כלומר, ייתכן שעולה בדעתך, ומה אם יש מוצר או אתר שלא נראה לי, מה אני צריך לכתוב עליו שהוא טוב, למרות שאני לא חושב כך? לא, ממש לא. אתה לא חייב לשבח ולהלל את המוצר / השירות או האתר עליו אתה כותב. אתה אמור לתת דעה כנה ועניינית. אתה יכול לכתוב על זה מתוך הזווית שאתה בוחר, לבדוק את המוצר,לתאר אותו, לדבר עליו, לבקר אותו ואפילו להתלונן עליו, בקיצור להביע את דעתך. הפוסט שלך צריך להכיל לפחות 100מילים וקישור אחד אל האתר או השירות עליו כתבת, והופ הנה יש לך צ'ק והכנסה נוספת לחשבון שלך



אתה צריך להיות זריז מכיוון שהדרישה היא שמרגע שקיבלת את המשימה באימייל להעלות את הרשומה בבלוג שלך תוך חמישה ימים. שיטת הפרסום הזאת יוצרת בשבילך יומן מקוון המייצר עבורך הכנסות מהבלוג שלך באינטרנט. היתרון הוא שהאתר הזה מתמקד ישירות בבלוגים הוא לא מחפש אתרים גדולים, אלא נסמך על שירות של אנשים פרטיים הכותבים בבלוגים. אתה תוכל להרוויח כסף עבור כל משימה שהוקצתה לך. שיעור התשלומים נע בין ארבע דולר ל 25 דולר. מרבית המשימות הן בין 5 – ל 15 דולר. התשלומים מתבצעים לאחר 30 יום.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.