איך לעשות כסף מזה שאנשים רוצים להיות זמרים

איך לעשות כסף מזה שאנשים רוצים להיות זמרים

0 Comments

נדמה ש 50% מהאוכלוסייה רוצים להיות זמרים. כוכב נולד, The Voice, אייל גולן בערוץ 24, בית ספר למוסיקה. מאות אלפי אנשים מגיעים לאודישנים של תוכניות אלה. לתחנות הרדיו מגיעים בכל שבוע כ 100 שירים חדשים, רובם כלל אינם מושמעים. אז איך אפשר לעשות כסף מהעובדה הזאת?
כולם רוצים להיות זמרים
1 ליצור פורמט לתוכנית ריאלטי שמעניקה במה למי שרוצה להיות זמר. הפורמט חייב להיות תחרותי, הכולל אינטגרציה של פאנל שופטים יחד עם אס אמ אסים  מציבור הצופים. נשמע מוכר?
2 אולפן הקלטות – כל מי שרוצה להיות זמר, חייב בזמן כלשהו להיכנס לאולפן ההקלטות ולהקליט שיר. זה מה שזמרים עושים, הם מוציאים שירים לרדיו. כיום זה הרבה יותר קל וזול להקים אולפן, ולגבות תשלום בעבור כל שעת הקלטה. עם הכמות האדירה של האנשים שחולמים להיות זמרים – מובטח לך שהאולפן שלך לא יפסיק לעבוד, ושתעשה כסף
3 זמרים מקליטים שירים, אבל מהיכן מגיעים השירים הללו? אם יש לך כשרון כתיבה למילים, אם אתה מנגן באורגן או בגיטרה ומסוגל להלחין, אז ייתכן שאתה יכול להיות זה שיספק להם את השירים שהם שרים. שיר מצליח עשוי להכניס הרבה מאוד כסף בעבור יוצריו. מדובר בתמלוגים בגין השמעות ברדיו ובטלוויזיה, תמלוגים בעבור השמעות באולמי חתונות, פאבים מועדונים ומסעדות. אם יש לך מזל ועשו שימוש בשיר שלך בפרסומת, אז הרווחים הרבה יותר גדולים, ועשויים להגיע לעשרות אלפי שקלים בעבור שימוש בשיר. כמו כן השיר מחולל הכנסות מהורדת רינגטונים, טרוטונים, וצפיות ביוטיוב. האתרים שירונט ו mp3 משלמים תמלוגים בעבור צפייה בטקסטים. כל התמלוגים וכל הכספים הללו מגיעים למחברי השיר, ולאו דווקא למי ששר את השיר.
4  זמרים תמיד רוצים להגיע ליותר אנשים, לקבל חשיפה תקשורתית גדולה יותר, אם אתה מסוגל לשוחח עם אמן חדש, ולמצוא זוויות מעניינות בסיפור החיים שלו, ייתכן שאתה גם יכול לעשות מזה כסף. כל מה שנחוץ לך הוא יכולות הבעה בכתב. צור כתבה מעניינת אודות אותו זמר, ושלח אותה אל עשרות עיתונים. עשה דיל עם הזמר שבמידה והכתבה מתפרסמת אתה מקבל סכום שנע ב  500 שקלים, ל 2000 שקלים, בהתאם לגודל העיתון בו התפרסמה הכתבה.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.