איפה הכסף נמצא

איפה הכסף נמצא

1 Comments



איפה הכסף? אומרים ש 95% מהכסף נמצא אצל 5% מהאנשים בעולם. ונשאלת השאלה מדוע זה כך, מדוע אחוז כל כך קטן של אנשים מחזיק בהון כל כך גדול. מדוע המעטים מחזיקים במרבית המשאבים הכלכליים. התשובה נעוצה בדבר אחד, יזמות. מי שיוזם ומקים עסקים יש לו סיכוי לעשות את הכסף הגדול. רמי לוי התחיל מחנות סיטונאית קטנה שמכרה לאנשים במחירים זולים. הוא לא התעשר מזה. מתי המהפך התחיל? כשהוא יזם והקים את שיווק השקמה – רשת סופרמרקטים. 
 אבל לא לכולם מתאים להקים עסקים וארגונים גדולים. מה יעשה אותו אדם פשוט שיושב בביתו וחושב לעצמו האם יש שם משהו בשבילי? אולי דרך האינטרנט? אז איפה הכסף, איפה הכסף הגדול באינטרנט? הגיע הזמן שנשיב על השאלה הזאת אחת ולתמיד. יש דרכים להרוויח כסף ושיטות רבות. זוהי אחת השאלות שעולות לעתים מזומנות ואני שומע כמעט מדי יום, או לפחות פעם בשבוע את השאלה הזאת. אפשר למשל להרוויח על ידי הקמת אתרים, או קניית אתרים שירוויחו כסף עבורך, כך בעצם אתה הופך להיות ספק תוכן.

 
ייתכן ששמעת על תוכניות שותפים, אלה הן תוכניות שלאחר ההרשמה מאפשרות לך לקדם מוצרים ושירותים שונים, וכאשר לקוח רוכש את המוצר, או מגלה התעניינות, ונרשם באתר היצרן, אז אתה מתוגמל בסכום קטן של כסף. אבל מי באמת עושה את הכסף הגדול? הכסף הזה נמצא אצל היצרן, זה שמפעיל את תוכנית השותפים, ורותם למאמצי המכירות שלו מאות ולפעמים אפילו אלפי אנשים שעובדים בשבילו. האנשים הללו מקדמים את המוצרים, ממליצים עליהם, מפרסמים אותם באתרים שלהם ובבלוגים שלהם. הם מכינים קמפיינים פרסומיים בגוגל אדוורדס, הם מפרסמים את המוצרים של היצרן הזה באמצעות רשימות התפוצה שלהם, באמצעות הרשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר. הם עושים מאמצים שיווקיים בכל מיני דרכים על מנת להציג את ההצעות בפני לקוחות פוטנציאליים שעשויים לגלות בהם עניין. מדוע הם עושים זאת? כי הם מרוויחים את חלקם, אבל מדובר בסכומים קטנים. היצרן לעומת זאת משלם רק כאשר בוצעה פעולה אמיתית של הלקוח. הוא יכול למשל לקבוע שהוא משלם רק כאשר לקוח בפועל רכש את המוצר, או שגילה התעניינות אמיתית, והשאיר מספר טלפון להתקשרות. היתרון מבחינת היצרן הוא עצום, מכיוון שהוא משלם אך ורק על תוצאות ולא על שום דבר אחר. כאשר מתבצעת מכירה כתוצאה מהמאמצים של השותף, רק אז אותו שותף מקבל עמלה קטנה. זה שווה ומשתלם מאוד ליצרן. למעשה זוהי הדרך האידאלית עבורו לפרסם. תאר לעצמך פרסום שכזה שאתה לא משלם עליו אגורה, אתה משלם סכום קטן רק כאשר מישהו קונה את המוצר שאתה מפרסם. האם אתה מתחיל לראות עד כמה השיטה הזאת יעילה אפקטיבית ורווחית?

 
כמה בעלי עסקים משקיעים אלפי דולרים במודעות בעיתונים ואחר כך מתלוננים על כך שהפסידו כסף, כי המודעה לא כיסתה את העלות שלה? יצרן שמציע תוכנית שותפים למוצר או לשירות שלו, קודם כל מקבל את הפרסום, לא משלם עליו דבר, ורק כאשר יש תוצאות, מתבצעת מכירה, ונכנס כסף אמיתי, רק אז הוא משלם עמלה. אין פלא שבעלי עסקים רבים אוהבים את השיטה הזאת מאוד. אם אתה רוצה להרוויח את הכסף הגדול עליך לתכנן צעד אחד צעד, לתכנן מה יהיה המוצר או השירות שלך, עליך להפוך ליצרן או לספק. ייתכן שזה נשמע לך דבר גדול מאוד ובלתי אפשרי, אך תתפלא לגלות שכאשר עושים את הדברים בשלבים צעד אחר צעד, הכול אפשרי. אתה לא צריך שהדברים יקרו מחר בבוקר. השלב הראשון הוא סיעור מוחות והעלאת רעיונות. איך תדע מהו הרעיון הנכון? כשיהיה לך את הרעיון הנכון, אתה פשוט תדע. האינטואיציה הפנימית שלך תאמר לך שזה פשוט זה.



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובה 1:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.