המכשולים והקשיים שעברתי בדרך ליצירת הקורס "סודות הכתיבה לעולם הדיגיטלי"

המכשולים והקשיים שעברתי בדרך ליצירת הקורס "סודות הכתיבה לעולם הדיגיטלי"

0 Comments
סודות הכתיבה לעולם הדיגיטלי

היום אקח אותך מאחורי הקלעים ואחשוף בפניך את המכשולים הקוצניים שעברתי בדרך ליצירת הקורס 


"סודות הכתיבה לעולם הדיגיטלי" 

וגם אגלה לך למה הכיתי על המצח לאחר שסיימתי לכתוב את הקורס.

כשכיליתי לכתוב את הקורס נשמתי לרווחה.

התבוננתי בקובץ וורד בקורת רוח. הנה יצרתי 200 עמודים עמוסים במידע מעולה. כל עמוד ללקק את האצבעות. השקעתי שנה מחיי כדי לנסח את זה בדיוק רב, לארגן את זה בסדר הנכון ולהעלות את זה על הכתב.

חשבתי לעצמי "סוף כל סוף עשיתי את זה." סוף כל סוף יצרתי תוכנית הדרכה מסודרת, מאורגנת ומפורטת המגלה את השיטה כולה.

מעל הכל, סוף כל סוף יצרתי מדריך מקיף החושף את האסטרטגיות הטקטיקות והטכניקות בהן השתמשתי על מנת ליצור אימפריה דיגיטלית. אימפריה הכוללת בלוגים, ספרים דיגיטליים ויותר מאלף מאמרים לאינטרנט."

אבל הנשימה לרווחה לא ארכה זמן רב.

למה הכיתי לעצמי על המצח?

כל כך הייתי ממוקד בכתיבת הקורס, עד שלא נתתי דעתי על כך שזה רק חלק מהתהליך.

למה הכיתי לעצמי על המצח



שנה של עבודה, ומה יש לי ביד? זה רק סקריפט. זה כמו שבמאי יחזיק בידו תסריט כתוב של סרט. יש ערך לתסריט טוב, אבל עד שזה יהפוך לסרט, הדרך עוד ארוכה.

ההבנה הזאת היתה מתסכלת.

הבנתי שעוד מחכה לי עבודה קשה:
1. להקליט קריינות לקורס. המשמעות היתה לשכור אולפני הקלטה מקצועיים, ולקריין בקולי במשך שעות ארוכות.

שכרתי אולפן הקלטות, וסגרתי על 25 שעות, שהתפזרו על פני שבועיים. האם קרה לך פעם שרגע לפני שאתה מגיע למשהו , קורה דבר שמשבש לך את התוכניות? גשם דווקא ביום טיול בטבע, שן כואבת דווקא ביום של מסיבה, או צינון חריף דווקא ביום של פגישה חשובה.

ואז חטפתי התקררות חריפה, עם התקפי שיעול מטורפים. היה לי ברור שלא אוכל להקליט במצבי הנוכחי.

החיים מערימים עלינו קשיים, ובודקים את כוח הרצון שלנו.

בהתחלה עוד חשבתי שאוכל לדחות את זה ביום או יומיים. אבל מצבי רק הלך והחמיר. לאחר שבוע רצוף בחום גבוה, הרופאה שלי הבינה שיש כאן משהו חמור מסתם וירוס.

צילומי הרנטגן גילו סינוסיטיס חריפה.
קיבלתי אוגמנטין ועוד כמה תרופות. חלפו שבועיים נוספים עד שמצבי השתפר. בשלב זה הייתי חלש ותשוש. לא היה לי תיאבון, וחוץ ממרק לא בא דבר אל פי.

קולי היה צרוד ולא יציב.

שוב נאלצתי לדחות את ההקלטות באולפן.

סופו של דבר המחלה הזאת עלתה לי בחודשיים עיכוב.

אמנות הקריינות היא תורה בפני עצמה. למזלי ניחנתי בקול רדיופוני, ושנותיי המוקדמות בהן עבדתי כ DJ שיחקו לטובתי.

עמדתי בתוך אולפן זכוכית אקוסטי מול מיקרופון שדרים. אם אי פעם הקלטת באולפן, אתה יודע עד כמה התהליך מפרך. די בשגיאה קלה, ושוב נחוץ לקריין מהתחלה.

מה עוד הייתי צריך לעשות כדי להשלים את הקורס?



1. ליצור מצג חזותי, מצגות ויזואליות להמחשת המסר בתמונות דינמיות ובתנועה.

המשמעות היתה להקדיש מחשבה עמוקה, מהם האמצעים הוויזואליים שיעבירו את המסר בצורה הטובה ביותר, בכל רגע נתון.

2. לרכוש קטעי וידאו ותמונות איכותיות ויקרות באתרי תמונות, החופשיות מזכויות יוצרים.

3. להוסיף פתיח מוזיקלי, ומוזיקת רקע, כדי להוסיף ענין ערך ואנרגיה למוצר הסופי, ולהפוך את חוויית הלימוד לכיפית ומהנה.

המשמעות היא איתור מוזיקה מתאימה באתרים שמוכרים רישיונות שימוש, במוזיקה החופשית מזכויות יוצרים.

4. לערוך את סרטוני הוידאו, ולהתאים קול לתמונה.

לאחר כל התהליך הזה, אחזתי בידי את המוצר הסופי. אחזתי בידי את הקורס "סודות הכתיבה לעולם הדיגיטלי"

הייתי שמח שבע רצון וגאה במוצר המידע שיצרתי. אבל כמה מפתיע גם הפעם שמחתי לא ארכה זמן רב.

הבנתי שאפילו שיש לך ביד מוצר מידע מעולה. אפילו שיש שם אנשים שיפיקו ממנו תועלת כבירה, אנשים שזקוקים לקורס הזה כמו אוויר לנשימה.

איך האנשים הללו ידעו על זה?


הבנתי שהתפקיד שלי עכשיו הוא להגיע אל אותם אנשים שהקורס הזה הוא אוצר עבורם. אנשים שבעקבות הקורס הכתיבה שלהם תשתפר פי 3, פי 5 ואפילו פי 10. אנשים שיקימו עסקים, יפיקו רווחים וייהנו מהידע הממוקד שהקורס מציע.

איך מגיעים לאנשים הנכונים? איך מגיעים לאלה שזקוקים לקורס כזה. אלה שהסודות, השיטות והאסטרטגיות יועילו להם לאין ערוך?

תחום ההתמחות שלי הוא כתיבת תוכן לאינטרנט. אך בתחום השיווק הייתי חסר ניסיון.

איך עושים את זה?

ישנו פתגם אנגלי שאומר
if there is a will there is a way

האם אתה מחפש דרך לעשות את זה, או שאתה מספק תירוצים מדוע אתה לא יכול לעשות את זה?

כבר מזמן הוצאתי מהלקסיקון שלי את המונח "אי אפשר" אני שואל את עצמי "איך אפשר?" מה עשיתי כדי להגיע לאותם אנשים שיפיקו את הערך המקסימלי מהקורס?

שאלתי את עצמי שאלה חשובה. איך אני מביא אנשים, גולשים ולקוחות?

התבוננתי על מה שעשיתי עד היום, ומיד הבנתי. באופן טבעי כיוצר תוכן, המקור האיכותי ביותר בו עשיתי שימוש היה פרסום מאמרים ותכנים ברשת האינטרנט. כך אנשים הכירו אותי, כך אנשים הצטרפו אלי.

כתבתי ופרסמתי מאמרים רלוונטיים. אנשים שמתעניינים כתיבה, חיפשו מידע בגוגל, והגיעו אל המאמרים הללו. הוספתי בעמודי התוכן אפשרות להירשם ולהצטרף לרשימת התפוצה שלי.

המאמרים הללו היו כאבן שואבת שמשכה אליה אלפי גולשים מדי שבוע. תוכן טוב עשוי להתפשט במהירות כמו אש בשדה קוצים. אנשים מגיעים אליך דרך חיפושים שביצעו בגוגל. כך אתה מאלץ את מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, לשלוח לך תנועת גולשים חינמית.

אני לא יודע איך הגעת למאמר הזה, אבל הנה אתה כאן. אם עד כה נשארת איתי, ישנו סיכוי גבוה שתוכנית ההדרכה הזאת בשבילך.

להצטרפות לתוכנית ההדרכה הדיגיטלית, 


הקלק כאן. תיהנה.

אבל חכה, אל תקנה ממני עדיין דבר
פתחתי בשבילך מיני קורס חינם שייתן לך המון מידע איכותי
ויאפשר לך להתחיל ולהרוויח.

למיני קורס מתנה


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אין תגובות:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.