לעשות כסף על בסיס יומיומי

לעשות כסף על בסיס יומיומי

0 Comments
-->

אם אתה באמת רוצה לעלות על המסלול הנכון ולעשות כסף, תתחיל לכתוב על בסיס יומיומי, אני קורא לזה המאמר היומי. קבע לעצמך אתגר להוציא תחת ידך מאמר אחד חדש ומקורי בכל יום. כאן חוק הזמן יעבוד עבורך, מכיוון שבין אם נרצה ובין אם לא הזמן יעבור, ותוך קצת יותר משלושה חודשים תמצא את עצמך מחזיק בידך, כ 100 מאמרים מקוריים. לא רע בכלל  בתור התחלה. מה אתה יכול לעשות עם 100 מאמרים מקוריים?
המלצתי היא שתכתוב בנושא ספציפי, בנישה ספציפית. יש לי בלוג שנקרא מהזווית של יוסי נפקר, בבלוג הזה אני כותב כל מה שעולה בדעתי בלי קשר לנושא ספציפי, ואתה יודע מה, זה הבלוג שעושה לי הכי פחות כסף. אני לא אומר שלא קיבלתי ממנו כסף, אבל בכלל אין מה להשוות לבלוגים אחרים ממוקדי נושא.
השלב הבא הוא למצות עד תום את המאמרים הללו. דרך יוצאת מן הכלל היא לבסס סרטון וידאו על כל מאמר שנכתב. זוהי דרך קלה ומהירה ליצור סרטי וידאו קצרים שיתפרסמו באתר יוטיוב. איך יוצרים סרטון ליוטיוב מתוך מאמר? פשוט מאוד, צור מצגת פאואר פויינט המתבססת על התוכן הכתוב במאמר, ואחר כך תמיר אותה ממצגת לסרטון. אפשר לבצע את ההמרה באמצעות תוכנה חינמית שנקראת CamStuio. כך שב 100 הימים הבאים יהיו לך מאה סרטוני וידאו עשירים במילות מפתח, כל אחד מהם מפנה אל הבלוג שלך.
כאשר יש לך את המתודולוגיה הנכונה, כאשר אתה פועל באופן יומיומי, אתה מתחיל לראות תוצאות. התוצאות לא מגיעות כהרף עין,  יש עבודה מאחורי הקלעים שצריכה להיעשות, וזה או שאתה עצמך תעשה אותה, או שתניח למישהו אחר לעשות אותה בתמורה לתשלום. אני ממליץ שאתה עצמך תעשה את זה, ומדוע? מכיוון שכאשר אתה כותב את התכנים בעצמך, אתה מפתח מיומנות יוצאת מן הכלל, המיומנות לכתוב. כתיבה כמו כל דבר אחר בחיים, היא עניין של ניסיון, ככל שתכתוב יותר, כך תהיה מסוגל לכתוב טוב יותר ומהר יותר.
זכור! אתה בעסקי האינטרנט כדי לעשות כסף, עליך להתחיל ולהתייחס לזה כעסק של ממש. למעשה זה אחד הדברים המשמעותיים ביותר המבדילים בין אלה שעושים טונות של כסף באינטרנט, לבין אלה שמגרדים את  ה 200 דולר בחודש. כאשר אתה תתייחס לזה כעסק של ממש כל החשיבה שלך תשתנה כל הגישה שלך תשתנה, ובסופו של דבר אתה אכן תעשה הרבה כסף.
אם אתה רוצה את זה כתחביב, אז בסדר גמור, אני האחרון שיפריע לך ליהנות מזה בתור הובי, ואכן יש הרבה אנשים שמתייחסים לכל העניין כהובי. אבל אתה יודע מה הבעיה? שהתוצאות שלהם בהתאם. ככל שיותר כסף יתחיל להיכנס פנימה אל תוך חשבון הבנק שלך, אתה תתחיל להבין איך כל העניין הזה פועל. אתה תבין את הלוגיקה, אתה תבין איך בנייה של עסק מצליח ויציב יוצרים את ההכנסה הזאת. הכנסה שהולכת וגדלה, הולכת ומתעצמת. ואיך אפשר לשכפל ולהכפיל שוב ושוב את מה שאתה כבר מרוויח. איך לחזור על זה, ואיך למנף את זה. אבל אני רוצה להזהיר אותך כבר עכשיו, אל תהפוך לעבד של העבודה. יש לפעמים נטייה להשקיע את כל הזמן הפנוי, וראיתי אנשים שהתישו את עצמם, ובסופו של דבר ויתרו על הכול. עשה הכול במינון הגיוני. אתה צריך לא רק לעבוד אלא גם לנוח, ועליך לזכור שאין דבר בעולם יקר יותר מהבריאות שלך, אל תעבוד עד כדי תשישות, כי יש לזה השפעה לא מיטיבה על בריאותך.
אתה חייב אסטרטגיה, והאסטרגיה היא דבר קבוע, היא תוכנית העל, כמו למשל בניית נכסים וירטואליים, יצירת מוצרי מידע. על מנת למנף את הרווחים שלך, בשלב כלשהו עליך לעשות שימוש במיקור חוץ, כלומר לשלם לאחרים על מנת שיבצעו עבורך חלקים מהעבודה, על מנת להזניק את הרווחים שלך קדימה. מרבית הפעולות שלך צריכות להתמקד בפעולות שעושות עבורך כסף. ליצור לעצמך מספר מקורות הכנסה. תחשוב איך לתת שירות לאנשים אחרים, איך לעזור להם, איך לסייע להם. בין אם זה בקידום האתר שלהם, או הכנת תכנים מוכנים עבורם, וכדומה. אתה יכול להרוויח כסף מפרסום באתרים שלך, ללמד אחרים כיצד להרוויח כסף, ולהעביר את הידע שנמצא ברשותך. זכור שאתה הוא זה שמחזיק את המפתחות של העסק, אתה הוא זה שמניע את הכול, בסופו של דבר אתה הוא מוצר העל. 


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.