מי לא היה רוצה לעשות כסף ממוצרי אינפורמציה?

מי לא היה רוצה לעשות כסף ממוצרי אינפורמציה?

0 Comments
-->


מוצרי אינפורמציה מציפים את השוק, וניתן לראות אותם בכל מקום. נכון שמרבית המוצרים בשפה האנגלית. בשפה זו ניתן למצוא מאות אלפי מוצרים בנושאים רבים ומגוונים, אך גם בשפה העברית קיימים לא מעט מוצרים שכאלה, וכל הזמן נכנסים לשוק עוד ועוד. האם היית רוצה לעשות כסף ממוצרי אינפורמציה?
כסף ממוצרי מידע
מוצר אינפורמציה נארז בפורמט של  Ebook, קובץ הקלטה מדובר, או סרט וידאו, הלקוח יכול להורידו בקלות ובמהירות אל המחשב שלו, ולהתחיל ללמוד ממנו את המידע האצור בו.
זוהי אחת השיטות הטובות ביותר לעשות כסף ברשת האינטרנט, וכמעט כל אחד יכול לעשות זאת.

אם אינך מסוגל לכתוב בכוחות עצמך ספר שכזה, רכוש את הזכויות אודות ספר קיים, שווק אותו מכור אותו, ותתחיל ליהנות משיווק מוצרי אינפורמציה באינטרנט. מצד שני אם יש לך ידע מעמיק בתחום מסוים, ואתה חושב שאנשים אחרים ישמחו ללמוד ממך, צור מוצר מידע המבוסס אודות הידע הזה, ארוז אותו יפה, והצע אותו למכירה.

אני מכיר אנשים שיצרו מוצרי מידע אשר נמכרו בסכומים של מאות אלפי שקלים, ואני גם מכיר כאלה שעשו הרבה מאוד כסף, ממוצר מידע שלא הם עצמם יצרו, אלא רק רכשו את הזכויות עליו. אתה מבין, למטבע הזה יש שני צדדים. צד אחד הוא יצירת מוצר המידע, שיכול להיות תהליך ארוך ומייגע. לכתוב ספר בהיקף של 150 עמודים מלא בכל טוב של מידע איכותי, זוהי לא משימה קלה. עצם יצירת הספר לא עושה לך אגורה, מתי מתחיל הכסף להיכנס פנימה? כאשר אתה מתחיל לשווק את הספר ולמכור אותו ללקוחות שמחפשים בדיוק את המידע הזה שנמצא בו.

השלב השיווקי הוא זה שעושה לך את הכסף, לכן אני תמיד ממליץ לכל מי ששואל אותי איך מתחילים לעשות כסף, שכדאי שיתחיל ללמוד שיווק באינטרנט. שילמד איך להקים אתר, שילמד איך להקים בלוג, שילמד איך להפיץ ידיעות ולינקים בפייסבוק, ובטוויטר, שילמד איך ליצור סרטים ביוטיוב ולהעלות אותם לאתר. אלה הם דברים חיוניים ובסיסיים, אם אתה רוצה להיות משווק מתקדם, אז תתחיל ללמוד אודות הקמת רשימת תפוצה, אוטוריספונדר, שיווק באימייל, וניסוח מכתבי מכירה. אני מקווה שעד כל המידע שמסרתי לך לא ריפה את ידיך, אל תירתע מכך שישנם דברים שצריך ללמוד ולדעת כדי לשווק נכון ולהרוויח כסף. אין תחום בעולם שאפשר לעשות על רגל אחת.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.