איך להיות עשיר במהירות?

איך להיות עשיר במהירות?

0 Comments
-->


רבים חולמים להיות עשירים, אך הם לא מאמינים שזה אפשרי. לרבים גם אין קצה חוט ממה בכלל להתחיל. אז באמת איך להיות עשיר 

הבשורה הטובה היא שישנה דרך להתעשר, ישנה שיטה, אך היא דורשת הקרבה מסוימת. אין ארוחות חינם. כדי להשיג דבר אחד, לעתים צריכים לוותר על דבר אחר. אתה רוצה להיות עשיר, את רוצה להיות עשירה? עליכם לבנות את העושר שלכם במו ידיכם. תשקיעו בנכסים. קצצו בהוצאות, צאו פחות למסעדות, שתו קפה בבית (או בעבודה על חשבון העבודה) ולא בבית הקפה. את הכספים הללו תפנו לרכישת נכסים. למרבית האנשים נדמה שאדם עשיר הוא אחד שיודע איזה משהו שאחרים לא יודעים, אחד שנולד להורים אמידים מאוד. אך העובדות בשטח מראות לנו שמרבית העשירים בימנו הם אנשים שלא ירשו את הכסף, אלא עשו אותו במו ידם.
להיות עשיר
העיקרון של לרדת כדי לעלות, להצטמצם כדי לצמוח, הוא עיקרון ידוע בקרב העשירים. הם יודעים את זה, ובשלב כלשהו בחייהם, זה בדיוק מה שהם עשו. לא חוכמה להסתכל בהם היום לאחר שהם כבר צברו את הונם. נכון עכשיו הם נוסעים במכוניות גדולות ומתגוררים בבתים מפוארים. אבל צריך להתבונן בהם כמה שנים לפני שהפכו להיות כאלה.

מכל סכום כסף שאתה מקבל שים בצד בחיסכון עם ריבית. קיבלת משכורת? שים סכום כסף לחיסכון, קיבלת מתנת יום הולדת בדמות כסף מזומן? שים אחוז מסוים מהכסף הזה בחיסכון עם ריבית. כל הכספים הללו יופנו בהמשך לרכישת נכסים מניבים. אל תניח לעצמך לעולם להיות במינוס. אנשים שנכנסים למינוסים מעשירים מישהו אחר. ניחשת נכון, הם מעשירים את הקופה של הבנקים הגדולים. המטרה שלך צריכה להיות לגרום לכסף שלך לגדול ולצמוח, ולא להפך.

עושר מתחיל ממצב מנטלי, תמיד תחשוב במונחים של שפע, במונחים חיוביים. תפסיק להתלונן. אנשים עשירים אינם עושים זאת. הם מחפשים את ההזדמנות בכל בעיה. תלונות רק ימשכו עוד מצבים שליליים לתוך חייך. אולי עכשיו אתה מתחיל להבין מדוע עד כה לא הצלחת להתעשר? אם אתה רוצה להיות עשיר, הפסק להתלונן מעתה ועד עולם. וזה לא רק שאתה צריך להתאפק מלהתלונן, אלא שאתה צריך להפוך את הדיבור שלך לחיובי. לדוגמה, אדם שמקבל קנס בתיבת הדואר שלו, יכול לבחור לכעוס ולקלל, להתלונן על חוסר מזלו. כל זה כמובן יצור אנרגיות שליליות של מחסור. מצד שני הוא יכול לדמיין לעצמו שזה כסף שנכנס לכיס שלו, ולראות בעיני רוחו המחאות וצ'קים לפקודתו המגיעים לתיבת הדואר שלו. הוא יכול לומר לעצמו, תודה על הכסף המגיע לתיבת הדואר שלי, אני מקבל המחאות וכספים לפקודתי. האדם הזה צריך להכיר תודה על הדברים שכבר יש לו. אני רוצה לעשות איתך תרגיל קצר. פתח את הארנק שלך עכשיו, אל תדאג אני ממתין לך כאן, פשוט גש לארנק שלך, פתח אותו התבונן בכסף המונח בתוכו,  ותתמלא ברגשות תודה על השטרות והכסף שיש לך. אמור את המשפט הבא כמה פעמים: "כסף מגיע אליי בקלות, תודה רבה, תודה!"


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.