עבודה באינטרנט

עבודה באינטרנט

0 Comments



באופן טבעי סוג העבודות המוצעות באינטרנט על ידי מעסיקים וחברות שונות הן עבודות עבור מתכנתים, מקימי אתרים, מעצבים גרפיים, מנהלי תוכן, כותבי תוכן, מנהלי פורומים, מקדמי אתרים וכיוצא בזה. אבל מה יעשה מי שמעוניין לעבוד באינטרנט אך אין הוא עונה על אחד מהקריטריונים הללו? לא כולם יודעים לקדם אתרים, לא כל אחד בעל ידע בתיכנות או בהקמת אתרים. מעבר לכך, יש הרבה אנשים שאכן למדו את התחומים הללו והשקיעו הן מזמנם והן מכספם על מנת להשתלם בנושאים אלה, אך כאשר הם נענים למודעות של מעסיקים, בכל זאת לא מתקבלים לעבודות המוצעות, בטענה שאין להם מספיק ניסיון.
לעבוד באינטרנט
אתה מבין, אפילו אם השקעת בלימודים של עיצוב גרפי, ואתה יודע לעצב אתרים כהלכה, אף אחד לא ממש מבטיח לך עבודה. ייתכן אפילו שתגיש קורות חיים לחברות רבות, ותידחה. למה? כי הם מחפשים מישהו בעל ניסיון, ואתה רק סיימת את לימודיך, וטרם צברת ניסיון. שוב אותו מלכוד ידוע ומוכר, מלכוד 22. אתה מחפש עבודה בתחום בו למדת, אבל מקבל תשובות שמתקבלים רק אנשים עם ניסיון. אתה רוצה להשיג ניסיון, אבל אף אחד לא יעסיק מישהו שאין לו ניסיון, אז איך בכלל יהיה לך אי פעם ניסיון? אולי זה נשמע לך מוכר.

אחד הפתרונות הוא לא להמתין שיעסיקו אותך אלא להעסיק את עצמך. מה זה בעצם אומר? אתה הופך ליזם, אתה הופך לסוג של עצמאי, שאינו נזקק לכך שמישהו ישכור אותו, ואתה מרוויח כסף בזכות יכולותיך וכישורך. אפשרות אחת היא להקים עסק משלך בתחום בו השתלמת. למשל עסק להקמת אתרים, או עסק לקידום אתרים. אפשרות שנייה היא לעסוק בשיווק ומכירות ברשת העולמית. זה לא דבר חדש ורבים וטובים כבר עושים זאת ואף עושים מזה הרבה מאוד כסף. אין צורך בראיון עבודה כדי להתקבל למשרה הזאת, כל אחד מוזמן להתקבל. לכן זה נקרא יזמות. כמה תרוויח? זה כבר תלוי בך, במיומנויות האישיות שלך, בידע שלך, ביכולות, בנחישות ובמאמצים שתשקיע.
אם אתה קצר במזומנים ואין לך כסף להשקעה הדרך הזאת בהחלט עשויה  להתאים לך, לשווק באינטרנט זה תחום שההשקעה בו נמוכה מאוד, ולמעשה אתה יכול להתחיל לעשות את זה ללא כל השקעה מצדך. בהמשך כאשר תתקדם ותרוויח, תעבור להתחיל לשווק באמצעות רשימות תפוצה ואוטוריספונדר. אתה תתחיל להרוויח עמלות. כאשר תראה איך הכסף נצבר לזכותך, עוד 40 שקלים, ועוד 35 שקלים, ועוד 50 שקלים ועוד ועוד שקלים, אשר מצטרפים יחד לאלפי שקלים מדי חודש.

איך לעשות כסף מגוגל אדוורדס


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.