הכנסה נוספת מאפיית עוגות

הכנסה נוספת מאפיית עוגות

0 Comments
רעיון זה מבוסס על משהו שאנשים כבר עושים ויוצרים ממנו הכנסה נוספת נאה. למעשה בכל בית-ספר בזמן זה או אחר המנהלת הכריזה על כך שעורכים ערב עוגות על מנת לממן איזו שהיא מטרה חשובה. ההורים של הילדים אופים עוגות, ומזמינים את כל המשפחות לבית הספר. אנשים רוכשים עוגות והכסף משמש לרכישת מחשבים חדשים לבית הספר או למטרה חשובה אחרת של תרומה לאחת העמותות.
הכנסה נוספת מעוגות
 אם אתה או את יודעים לאפות מדוע שלא תארגנו כמה חברים וחברות ותיזמו פרויקט שבו גם תיהנו וגם תהיו מסוגלים להרוויח כסף? עדי ארגנה מספר ערבי עוגות כאלה, שהיו הצלחה גדולה. למעשה זה כל כך הצליח לה, שאנשים ביקשו ממנה לארגן עוד ועוד ערבים מסוג זה. עדי ניסחה מודעה פשוטה שהכריזה אודות ערב העוגות, והדפיסה עותקים במדפסת שיש לה בבית. די בקלות ניתן כיום להדפיס מודעות פרסום אודות האירוע שאתם מארגנים. עדי ארחה בשלב ראשון את הערב הזה בביתה שלה, מכיוון שיש לה בית עם חצר, וחשבה שוזהי הבחירה הטובה ביותר, אבל גם אם אין לאף אחד בית עם חצר, הרי שניתן לארח את ערב העוגות בתוך אחד הבתים. את מודעות הפרסום המודפסות היא שמה במרכז המסחרי, וליד החנויות, והעבירה את השמועה שמועה מפה לאוזן, בשיטה של חברה מביאה חברה, וחבר מביא חבר.

היא גם נתנה לביתה תמר, שלומדת בכיתה ד', כמה מודעות כדי להפיץ בבית הספר. עדי וחברותיה, שלחו הודעות באימייל והזמינו חברים וחברות לערב זה. די בהודעת אימייל קצרה. מה עוד הן עשו? הן פרסמו הודעה קצרה בפייסבוק והודיעו אודות האירוע. שיטה מצוינת שבה נקטה עדי, היא פרסמה במודעה שהקפה בחינם. היא רכשה קפה באריזת ענק ובמחיר מבצע. אנשים אוהבים לקבל משהו בחינם, ובדרך כלל כשהם מקבלים משהו בחינם, הנכונות שלהם לפתוח את הארנק ולשלם, עולה פלאים.


אז אם אתם תוהים אם אפשר לעשות כסף מאפיית עוגות, כדאי שתשאלו את עדי. עדי אפתה 7 עוגות, ויחד עם חברות נוספות הן הגיעו ל 22 עוגות. כל העוגות נמכרו, ואפילו נותרו אנשים שרצו לרכוש עוגה ולא נשאר להם. עדי ביקשה מהם למלא את כתובת האימייל שלהם, על מנת שתוכל להזמין אותם לאירוע הבא, והבטיחה לשמור להם בצד עוגה מפוארת, ובהנחה מיוחדת. כך האירוע הפך למשהו קבוע, כאשר בכל פעם חברה אחרת מארחת את הערב אצלה בבית, לפי התור. האירועים הבאים היו הצלחה אפילו יותר גדולה, מכיוון שאנשים כבר ידעו איזה עוגות נפלאות מצפות להם. והיו כאלה שהגיעו במטרה לרכוש יותר מעוגה אחת.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.