איך להרוויח באינטרנט 23,486 שקלים בחודש

איך להרוויח באינטרנט 23,486 שקלים בחודש

0 Comments
-->


כסף באינטרנט
טיפים ורעיונות להרוויח כסף
מאמרים בעברית לעשות כסף

 להרוויח כסף באינטרנט
האפשרי  כסף  באינטרנט בסכום של עשרות אלפי שקלים בחודש? הרעיון הוא לבנות רשת אתרים מרובים. אם נאמר יש לך אתר שמכניס לך רווח נקי של דולר אחד ליום, זה נשמע מעט מאוד נכון? אבל אם תסתכל על זה בצורה קצת שונה. אתה מתחיל לפתח רשת אתרים. בשלב הראשון יש לך אתר אחד, ואתה בהדרגה בונה אתרים נוספים שונים, חלקם באותו התחום וחלקם בתחומים שונים ובנושאים שונים. אתה מגיע ל 10 אתרים, כאשר כל אתר מניב עבורך דולר 1 ביום. זאת אומרת שבכל יום יש לך הכנסות של 10 $ מ 10 אתרים. זה עדיין נשמע לא הרבה. אבל מה קורה כאשר אתה ממשיך בתהליך ומפתח עוד ועוד אתרים ומגיע ל- 50 אתרים. האם עכשיו כבר אתה רואה איך אפשר לעשות כסף באינטרנט?



אוקי, עכשיו זה כבר מתחיל להישמע קצת יותר מעניין, 50$ ביום, זה קרוב ל – 200 ש''ח ביום, וזה מגיע לסכום שקרוב ל 6,000 ש''ח בחודש. זה מתחיל כבר להישמע כמו משכורת חודשית, וזה בוודאי גבוה יותר מכל שכר מינימום שמשולם במשק.


עכשיו תתחיל לחשוב קצת יותר בגדול, מה אם תסתייע בעזרתם של שלושה או ארבעה אנשים נוספים, אלה יכולים להיות קרובי משפחה, שתתגמל אותם בעבור המאמצים שהם משקיעים, או נערים ונערות מוכשרים שמעוניינים להרוויח דמי כיס בשעות הפנאי. ובעזרתם במאמצים משותפים תצליח להעלות לאוויר 200 אתרים. זה אומר כ 200$ ביום, כלומר, 6,000 $ בחודש, ובשקלים זה יוצא משהו שקרוב ל- 24,000 שקלים חדשים.


רגע אחד, רגע אחד, עשרים וארבעה אלף שקלים בחודש! לא רק שזה נשמע לא רע, זה נשמע פנטסטי. אז אם תעסיק 4 אנשים כאלה שיסייעו לך במלאכה ותתגמל אותם בסכום נאה של 1,000 שקלים כל אחד, עדיין יהיו לך 20,000 שקלים. אם אני אומר שזה יותר ממה שאתה מרוויח כיום במקום עבודתך הנוכחי, אני חושב שאני לא רחוק מהאמת.


עכשיו אתה אולי אומר, אבל אתרי אינטרנט עולים כסף. רשת של אתרים תעלה לי אחסון וקניית דומיינים. זה נכון, וזה עדיין יכול להיות רווחי מאוד. תלוי כמובן בהכנסות שצפויות מהאתרים הללו. כאשר יש לך אתרים משלך, אז יש לך הרבה יותר חופש פעולה. אבל אם אתה מעוניין לבנות מקורות הכנסה ללא כל הוצאות כספיות אתה יכול להשתמש בכלי של גוגל שנקרא בלוגר. באמצעות בלוגר אתה יכול להקים רשת בלוגים בנושאים שמעניינים אותך, להירשם לחשבון גוגל אדסנס, לשלב פרסומות בבלוגים ולהתחיל להרוויח מפרסומות.

אחד מהפקטורים החשובים ביותר שיקבעו כמה תרוויח מהאתרים או הבלוגים שלך הוא מידת החשיפה של האתר שלך באינטרנט. מומלץ מאוד להופיע באתרים המובילים.

לסיכום:
להרוויח כסף באינטרנט בסכומים של עשרות אלפי שקלים בחודש, זה דבר אפשרי בהחלט
אך דורש מאמצים ושיתוף של אנשים נוספים.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.