מס הכנסה משלם לך כסף

מס הכנסה משלם לך כסף

0 Comments



איך לקבל כסף ממס הכנסה? ללא ספק אוכלוסיית השכירים, היא זו שמשלמת את אחוזי המס הגבוהים ביותר. אם אתה שכיר ועובד במקום עבודה מסודר, ומקבל תלוש משכורת, הרי ששיעור המס מופחת אוטומטית מהמשכורת שלך. כלומר מס הכנסה לוקח את חלקו מתוך המספר הגבוהה ביותר שיש לך בתלוש, מהברוטו שלך.


לקבל כסף ממס הכנסה
עצמאים לעומת זאת, קודם כל מפחיתים את ההוצאות ומנכים אותם מההכנסות, ומשלמים מס רק על ההפרש בין ההכנסות להוצאות. זוהי הסיבה ששכירים משלמים אחוז מס גבוה יותר מרוב העצמאים. בואו נשבור את המיתוס של הפחד מפני מס הכנסה. ידוע שישנם עצמאים קטנים שחוששים שמס הכנסה לא יקבל את הדיווחים שלהם, או ידרוש יותר כסף. כשכיר באמת שאין לך מה לחשוש בכלל ממס הכנסה. מכיוון שמקום העבודה שלך כבר עושה את כל החישובים ומעביר למס הכנסה את חלקו מתוך המשכורת שלך, המס מופחת לך מהמשכורת וכלל לא עובר דרך הידיים שלך. אצל עצמאי זה אחרת, המס כן עובר דרך הידיים של העצמאי, והוא זה אשר מעביר אותו למס הכנסה. וזהו המקור המיתוס.


אז איך אתה יכול לקבל כסף ממס הכנסה? ראשית, לשנות את התפיסה המוטעית שמס הכנסה מחפש את האנשים. תפקידו של מס ההכנסה הוא לגבות כספים על הכנסות על פי חוק מדינה. מס הכנסה אינו מעוניין לקבל כספים מעבר למה שמגיע לו לקבל, וכאשר נוצרים סיטואציות שהאזרח שילם מעבר למה שהוא היה אמור לשלם, במס הכנסה יחזירו בשמחה את הכסף לאזרח. תחשוב על זה כך, אם מגיע לך החזר מס, סימן ששילמת יותר ממה שהיית אמור לשלם, זה הכסף שלך, זה העודף שאתה השארת אצל המוכר. אלא שהעודפים הללו עשויים להצטבר לאלפי שקלים. אם למשל עבדת בחלק משנת המס, אז אתה זכאי להחזר מס – אתה זכאי לקבל כסף ממס הכנסה. מכיוון שהחישוב הוא שנתי. האם היה פרק זמן במהלך 6 השנים האחרונות, שהיית מובטל? – סביר מאוד שמגיע לך לקבל כסף. ניתן לבקש החזרי מס רטרואקטיבית 6 שנים אחורה.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.