למה עשירים מתעשרים והעניים נשארים בעוני

למה עשירים מתעשרים והעניים נשארים בעוני

0 Comments
-->


כסף כסף לעשות כסף

למה העשירים מתעשרים והעניים נשארים עניים?


תחזק את הנכסים שלך. זה שווה לך הרבה כסף. אל תתעצל לתחזק את מה שיש לך. האנשים העשירים מכירים את הסוד הזה, והם עושים זאת. מי לא עושה את זה? האנשים הלא-עשירים. הם מרשים לעצמם לא לעשות, לא לשמר לא לתחזק, ואז זה מתקלקל, מתבלה במהירות והם חייבים לקנות חדש.


חידה:
אופיר העשיר רכש זוג נעליים ב 400 ש''ח אבל יש לו סוד מדהים לשמור עליהן חדשות ורעננות לאורך 3 שנים.
רני העני קנה זוג נעליים ב 250 ש''ח אבל הן מתבלות כל כך מהר, כך שבכל שנה הוא צריך לקנות עוד זוג בעוד 250 ש''ח. אם נמדוד לתקופה של שלוש שנים, מי בזבז יותר כסף על נעליים, ומי הרוויח?
אופיר העשיר או רני העני?

התשובה ברורה, אופיר העשיר הוציא בסעיף ההנעלה שלו 400 ש''ח,
ואילו רני העני הוציא בסעיף ההנעלה שלו, 750ש''ח.
אולי אתה עכשיו מקבל הצצה חטופה מדוע העשירים הם עשירים, ומדוע רוב העניים נשארים עניים? העשירים מכירים את הסוד הזה, הם תמיד קונים מוצרים מאיכות מעולה. הם מעדיפים לשלם יותר על מוצר טוב, שיחזיק מעמד לאורך זמן וייתן להם תמורה הרבה יותר טובה, מאשר לשלם מעט על משהו שלא יחזיק מעמד.


אגלה לך סוד קטן שקשור לשמירת הנעליים שלך כמו חדשות לאורך שנים ארוכות.
אם רכשת זוג נעלי עור טובות, (ואני בהחלט ממליץ לרכוש נעליים באיכות מעולה, ולא להתפשר על זוג נעליים זולות) אז ייתכן שאתה מדי פעם מצחצח את נעליך. אני מקווה שאתה עושה זאת. אבל ישנה דרך הרבה יותר טובה לתחזק את הנעליים במצב חדש ולשמור עליהן במצב מעולה לאורך שנים. הסר את השרוכים מהנעליים שלך, הנח את השרוכים בצד. עכשיו השתמש בווזלין, מרח שכבה דקה על כל שטח עור הנעליים (הגפה), והנח להן במשך 24 שעות. אם אתה זקוק לנעול נעליים בפרק הזמן הזה, פשוט נעל נעליים חלופיות. לאחר 24 שעות נגב במטלית כותנה את הנעליים. אתה תגלה שהטריק הפשוט הזה יעניק חיים לנעליים שלך, יתחזק אותן לאורך זמן וכך יחסוך לך הרבה כסף. במשפחה ממוצעת של 4 אנשים, מדובר בלפחות 4 זוגות נעליים, אבל לרוב הרבה יותר מכיוון שרוב האנשים מחזיקים מספר זוגות. כך שהפעולה הפשוטה הזאת לבדה תחסוך לך ולמשפחתך הרבה כסף.



בהצלחה,
ולהתראות במאמר הבא, איך לעשות עוד כסף מהבית

בחזרה ל 51 דרכים לעשות כסף מהבית



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.