צור הכנסה נוספת של עוד אלף שקלים

צור הכנסה נוספת של עוד אלף שקלים

0 Comments
-->


כסף 


 הכנסה נוספת מצרכנות נבונה
כאשר מדברים על הכנסה נוספת ולהיות בפלוס בסוף החודש, לרוב מתמקדים בדרכים להכניס עוד כסף פנימה. אבל במקביל חשוב מאוד להסתכל על הצד השני של המטבע – כמה אנו מוציאים. אדם שמרוויח 5,000 ש''ח אבל מוציא 4,500 ש''ח, מצבו הרבה יותר טוב מאדם שמרוויח 10,000 ש''ח אבל מוציא 11,000 ש''ח בחודש.

עכשיו, אני לא אחד שדוגל בלצמצם באיכות החיים. כלומר, אני תמיד אעדיף להמשיך ולצרוך את מה שאני אמור לצרוך, אבל למצוא דרכים לצרוך את אותם הדברים בפחות כסף. אני אתן לך דוגמא כדי להמחיש למה אני מתכוון. אם אתה למשל רגיל לצפות בטלוויזיה בערוצי סרטים, בערוצי מוזיקה וערוצי בידור, ואתה משלם לכבלים סכום של 220 ש''ח בחודש. ואם מחר היתה קמה חברה אחרת, אמינה לא פחות ומציעה לך בדיוק את אותה החבילה ב- 150 ש''ח. האם זה היה שווה לך? – בוודאי שזה היה שווה לך, מכיוון שאתה ממשיך לקבל את אותו הדבר, רמת החיים שלך לא משתנה, ובפועל אתה מרוויח עוד 70 ש''ח בחודש.


על פי העקרון הזה אני רוצה להציע לך משהו שיכול להניב לך הכנסה נוספת של  יותר מאלף ש''ח בכל שנה.
אז איך עושים את זה? תמשיך לקרוא.....
תשקיע שעתיים בסקר הזה. באופן חד פעמי לך לסופר מרקט לבצע סקר מחירים. כדאי להשקיע שעתיים באופן חד פעמי, ולחסוך לאורך כל השנה, כ 1200 ש''ח כתוצאה מקנייה נכונה. זכור, אתה לא הולך לקנות דבר, אלא רק לבצע סקר מחירים. הנה, כך אתה עושה את זה: תצטייד ברשימת מצרכים שאתה נוהג לקנות, תכניס לרשימה כל מוצר ומוצר שאתה רגיל לקנות, כתוב כל דבר, כך שהרשימה תהיה גדולה ככל שניתן.


כאשר אתה כותב את המחיר של המוצר שאותו אתה רגיל לקנות, חפש ליד אותו מוצר (בד''כ זה יהיה במוצרים שצריך מעט להתכופף כדי לראות אותם) מוצר זהה. כתוב את המחיר של המוצר הזהה. אל תעזוב עד שיהיו לך ברשימה לפחות 3 מוצרים זהים למוצר אותו אתה רגיל לקנות. ציין את מחירם.

שים לב!
ישנם מוצרים רבים באיכות טובה ובמחיר הרבה יותר זול מהמוצרים שרובנו רגילים לקנות. מכיוון שלמחירו של המוצר מתווספים עלויות של פרסום ומיתוג, אנו לרוב מממנים את חברות הפרסום הגדולות, את ערוצי הטלוויזיה המסחריים ואת העתונות.

עכשיו מגיע השלב של העבודה מהבית - כשתגיע הביתה, עבור על הרשימה, אתה תופתע כמה כסף תוכל לחסוך אם תרכוש את המוצרים האלטרנטיביים הללו שעד כה התעלמת מקיומם. עכשיו בצע חישוב של סל שכולל את כל המוצרים שאתה רגיל לקנות, וסל של המוצרים האלטרנטיביים. שוב, אני חושב שממתינה לך הפתעה לא קטנה.


ועוד דבר, אל תקנה מוצרים בזמן ההמתנה לקופה. אל תקנה "מבצעים" שהקופאית מציעה לך. הסופרמרקטים עובדים בשיטת אצבע קלה על ההדק. הקופאית משמשת אשת מכירות, היא שואלת אותך אם אתה מעוניין בעוגיות ב 9.90, התור מאחוריך משתרך, ולא נעים לך לעכב את התור. אתה יכול לענות כן או לא, ואתה צריך לענות על זה מהר, אין לך זמן להרהר או לחשוב, איך לך זמן להשוות מחירים עם מוצרים אחרים. אין לך זמן אפילו לחשוב אם אתה באמת צריך את העוגיות הללו. מה הפתרון? לסרב לכל ההצעות של הקופאית. כאשר הקופאית מציעה לך מבצעים תמיד תסרב. ואם אתה מאלה שמרגישים שאולי הם הפסידו משהו שלא קנו מהקופאית את "המבצעים" שהיא מציעה, אז הנה טכניקה פשוטה: "תקשיב היטב להצעה שלה, ותגיד לא תודה."  אגב בסופר תמיד עדיף לשלם בתשלום אחד, אין טעם לחלק למספר תשלומים.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.