הכנסה נוספת מסקרים! הקונספירציה נחשפת

הכנסה נוספת מסקרים! הקונספירציה נחשפת

0 Comments

זהירות הונאה! הונאת הסקרים חשוב: קיראו עד הסוף!
אם אתם מחפשים מקורות הכנסה נוספת ושוקלים להירשם לאתרי סקרים בתשלום, כדאי שקודם תקראו את המאמר הזה. היזהרו, חלק מהחברות האמריקאיות מבטיחות $5 על כל סקר. למרבה הצער מנסיון מדובר בסקר-שקר.

אלה הן חברות המאפשרות לגולש "להרוויח" כבר ב 10 הדקות הראשונות של ההרשמה, סכום של כ- $25 אבל מודיעות שניתן לפדות את הכסף רק כאשר מגיעים לסכום של $75
החברות מפסיקות לספק סקרים לגולש שעד כה צבר $25 ממילוי סקרים, אבל מותירות את האפשרות להפנות גולשים אחרים לסקר, ולקבל כחצי דולר על כל הפנייה.

צריך להפנות כ- 100 גולשים כדי להגיע לסכום המינימום ולפדות את הכסף. נשאלת השאלה, אם אכן תפנו 100 גולשים שיירשמו דרככם, ותגיעו לסכום המינימום לפדיון, האם אז תוכלו לפדות את ה- 75 דולרים המובטחים? האם הכסף אכן יועבר כמובטח?


כדי לבדוק את העניין עשיתי מאמצים לגייס 100 גולשים שיירשמו דרכי. לא עשיתי זאת בשביל הכסף, (מלכתחילה הבטחתי שהכסף מיועד לתרומה) אלא כדי לבדוק אחת ולתמיד מה מסתתר מאחורי החברות הללו. הצלחתי לגייס 100 גולשים שיירשמו דרכי, הגעתי לסכום המינימום לפדיון – $75 - עכשיו הגיע רגע האמת. נתתי פקודה לפדות את הכסף שהצטבר עבורי, 75 דולר.

אני מוכרח לומר שלא הופתעתי. כפי שציפיתי ברגע שביצעתי פקודת פדיון, לא שמעתי יותר מהאתר. בדקתי בחשבון ה PayPal שלי. עד היום לא הופקד דבר, לא 75$ ולא נעליים ( :


להרוויח מסקרים - אתרים אמינים
אז איך בכל זאת לעשות כסף מסקרים?
אפשר לעשות כסף מסקרים, והיתרון בכך הוא שזוהי עבודה מהבית, שמשתלבת היטב
בגלישה ובפעילות האינטרנטית השוטפת והיומיומית שלנו.קיימות באינטרנט חברות אמינות אשר משלמות עבור מילוי סקרים. מרבית החברות הישראליות הוגנות, ומציעות סכומים של 2-5 שקלים עבור כל סקר. לוקח כמה דקות למלא סקר כזה. זה לא רע בכלל לעבוד חצי שעה במילוי סקרים באינטרנט, וככה על הדרך להרוויח קצת. זה קל זה פשוט וזה נוח. אם במילא אתם גולשים באינטרנט נצלו את התנופה הזאת כדי לאסוף את השקלים בדרך, ולייצר לכם הכנסה נוספת.

מדוע שבכלל מישהו ישלם בעבור מילוי סקרים?

בכל יום חברות מסחריות עורכות סקרים שונים כדי לקבל מידע לגבי המוצרים והשירותים שהם מציעים. עשרות חברות שמפרסמות בתקשורת מעוניינות לדעת כמה אנשים צפו בפרסומת, האם היא נקלטה היטב. איך הציבור תופס את הפרסום.

גופים מסחריים ולא מסחריים חדשות לבקרים עורכים סקרי דעת קהל. המידע הזה שווה להם הון תועפות. 

בעבר נהגו להתקשר לאנשים הביתה ולבקש מהם להיענות לסקר. החברות שעורכות את הסקרים מהר מאוד הבינו את הבעיה. .בימנו יותר ויותר אנשים עסוקים. אין דרך לשכנע אותם להקדיש מזמנם ולהשיב על שאלות הסקר. על כן הוחלט להעניק תגמול למי שמקדיש מזמנו ועונה לסקר. מכאן יצא לדרך המודל העסקי של מילוי סקרים בתשלום.

אני ממליץ להירשם לאתר הזה, ולעשות כסף צדדי. גילוי נאות, האתר משלם בשתי שיטות. שיטה אחת - העברת כסף לחשבון הפייפאל שלכם. אני כבר קיבלתי מהם אלפי שקלים. כך שאני יכול להמליץ בפה מלא. ככל שידוע לי מדובר באתר בטוח לחלוטין. אתר שמשלם. שיטת תשלום שנייה מיועדת למי שאין חשבון פייפאל. אפשר לבחור לקבל את הכסף בכרטיס גיפט קארד. זה מעולה, כי זה ממש כמו כסף. אפשר לקנות בכרטיס הזה במגוון חנויות שמרביתנו ממילא מבצעים בהם רכישות בחיי היום יום. 

ניתן להירשם למספר אתרים שמציעים השתתפות בסקרים, כך שתוכלו לאסוף את השקלים ממספר מקורות. אל תצפו לתוספת משמעותית להכנסה החודשית שלכם. זה לא שתרוויחו 6,000 שקלים בחודש מסקרים. אבל לכן האתר הזה נקרא 51 דרכים לעשות כסף, והסוד הוא לשלב מספר טכניקות.
להתראות במאמר הבא, איך עוד לעשות כסף מהבית


מלא סקרים ותתחיל לעשות כסף




אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.