כסף מהבית מלספר

כסף מהבית מלספר

0 Comments
כסף מהבית

אל תספר סיפורים תתחיל לספר

 כסף מהבית
זהו כסף מהבית, שאני מרוויח - אלפי שקלים בשנה. אני זוכר את עצמי בתור ילד ואח''כ גם בתור תלמיד תיכון, שבכל פעם ששיערות ראשי צמחו יתר על המידה, הוריי העירו לי שעליי למהר ולהסתפר. כשהייתי ילד אבי נהג ללוות אותי בנסיעה מהשכונה בה התגוררנו אל העיר הגדולה, שם המתין לי, סַפָר לבוש חלוק לבן כמו של רופא. הייתי ממתין בספת ההמתנה עד שהגיע תורי ומפקיד את ראשי הקטן לידיו של הספר. עכשיו, אני מוכרח לומר שבימי חיי סיפרו את שיערות ראשי הרבה מאוד ספרים. בתקופת התיכון נהגתי לפקוד מספרה שניהלו זוג נשוי, גבר ואישה, שניהם ספרים מדופלמים, לאחר מכן עברתי לספר אחר, ועוד ספר ועוד ספרית ועוד ספר...מה שאני רוצה לומר הוא שלא משנה עד כמה שהספר היה מנוסה וטוב, בדרך כלל אחרי יום או יומיים הייתי מגלה קווצת שיער שקיפצה החוצה, או משהו לא מדוייק בתספורת.


בעשר השנים האחרונות לא פקדתי אף מספרה, ואני רוצה לומר שאני מאוד מרוצה מהתספורות שלי. אז מי מספר אותי? במקרה הספציפי שלי, זה האח שלי, שגילה שיש לו כשרון טבעי לספר. לא, הוא מעולם לא למד את התחום הזה, פשוט יש לו את הגישה הנכונה. רכשנו לו מכונת תספורת טובה בסכום של 600 ש''ח (מחיר של 10 תספורות) והוא עושה עבודה מצויינת - עבודה מהבית -  מספר לא רק אותי, אלא גם את גיסי, ואת אבי.


כמה כסף אתה מוציא בשנה על תספורות? אני יודע שאני הייתי מוציא לפחות 2,400 ש''ח כל שנה. אם יש לך ילדים ההוצאה בוודאי הרבה יותר גדולה. יותר ויותר אנשים רוכשים מכונת תספורת ומגדילים את המאזן הכלכלי שלהם בסוף החודש. היתרון הגדול בתספורת ביתית, מעבר לחיסכון בכסף, וזה בהחלט מכניס לכיסך המון כסף, הוא הנוחות הרבה. אפשר להסתפר בכל שעה.  אין צורך לקבוע תור, להגיע למספרה, לחפש חנייה וכ''ו. זה מאוד נוח.


עכשיו אני קורא את המחשבות שלך. אתה אומר משהו, כמו, כן אבל לך יש אח שיודע לספר. מאיפה אני אביא בן אדם שיודע לעשות את זה? ראשית זה לא כל כך מסובך כמו שזה נשמע. שנית, אם תשקיע בזה מעט זמן, גם אתה עצמך יכול לגלות איך לעשות את זה.

לאחר שתתמחה בנושא, תצבור נסיון, אתה יכול להרוויח מזה כסף, ולגבות 20 שקלים עבור כל תספורת.
תתפלא עד כמה מהר השמועה יכולה לעבור מפה לאוזן, ודי מהר תגלה שרבים מוכנים להגיע עד אליך
תמורת תספורת טובה במחיר נוח.



צפה בסרטון של 8 דקות שמסביר כיצד לספר במכונת תספורת

למד איך לעשות כסף מהבית:

לעשות כסף מהאוצר הסודי

השלמת הכנסה מהבית

עבודה באינטרנט מהבית

רעיון מצחיק לעבודה מהבית

מחפש עבודה מהבית

רעיון לעסק קטן מהבית


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.